2013. júl. 6.

Mielőtt elmegyek...Bemutatás/Vélemény

Bonjour.Tegnapelőtt értem a végére a könyvnek, és nagyon magával ragadott.Azért írom ezt a bejegyzés, mert ajánlom a könyvet, TI is olvassátok el mindenképp.!

Adatok:
Író: Lauren Oliver
Cím: Mielőtt elmegyek
Kötetek száma: 1
Főszereplők: Samantha Kingston, Lindsay Edgecombe,(+ két barát, Elody,Ally ),Kent McFuller, Juliet Sykes
Megjelenés éve: 2010
Kiadó:Ciceró könyvstúdió, Budapest
Oldalszám: 414
Vélemény: 10/11(na jó, 10.:D)

Miről szól?
Samantha Kingston élete eddig szinte fantasztikus volt. Megvolt mindene.Egy szerető család, egy pasi, 3 menő barátnő.Aztán váratlan fordulat történik.Sam és a barátai, elmennek este bulizni, ám amikor hazafelé kocsikáznak, lezuhannak egy szakadékba.Reggel pedig felkel, de ugyanazon  napon reggel.Kapott még egy esélyt, hogy megakadályozza/kijavítsa hibáit.De ez megint megtörténik.Végül 7 esélyt kap, s a végén ....(ezt nem mondom el, majd megtudjátok ha elolvastátok.)

Vélemény:
Ez a könyv igazán megváltoztatta az életemet.Már azt hiszem mindent más szemszögből látok.Azt , hogy állandóan kötekszem másokkal, meg fogom szüntetni.Elvégül (vigyázat SPOILER) az állandó megszégyenítés, kötekedés miatt lesz öngyilkos, Juliet Sykes.Ha tehetném, vissza mennék egy adott naphoz, és nem bántanám meg a barátaimat, vagy nem vesznék össze a szüleimmel.De ilyenek csak a mesékben vannak...Elárulok egy titkot, hogy hova mennék vissza.Eláruljam?Oké.!Nyári táborban voltam, és az a fiú, aki titokban tetszik megakarta fogni a kezem,(eltűnt egy fiú, és őt kerestük) de nemet mondtam.Amikor kimondtam, már akkor nagyon bántam.De vissza a tárgyhoz.Mostantól nagyon megpróbálok javulni.Remélem a könyv hatására nem leszek öngyilkos, mert miután elolvastam gondolkodtam azon, hogy mi lenne ha már nem lennék.(bocsánat, könnyzuhatag.)De rögtön elvetettem.Nem, én ezt nem tehetem senkivel sem.Szerintem ennyi volt, ha még eszembe jut valami, még leírom.Addig is viszlát bloggerek! :)

xoxo Alison Campbell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése