2013. júl. 5.

Kritika#26 + Szünetelek

Sziasztok! Kezdeném azzal, hogy tőlem ne rendeljetek határozatlan ideig fejlécet, sem design-t. Oldalt már olvashattátok, de most pontokban kifejtem miért döntöttem így.

Nyár:

Nyár van, az az időszak amit mindenki vár, így vagyok/voltam vele én is. A barátok, a programok, a család. Ezek nekem is fontos szerepet játszanak az életemben, fontosabbat mint a szerkesztés. Velük is akarok tölteni egy kis időt, és ez a szerkesztés rovására megy.

Kedvtelenség:

Nem csak a nyár a hibás az egészért, hanem az, hogy néha nincs kedvem a gép előtt ülni, és szerkeszteni. Csak egy jó filmet akarok, és feküdni az ágyban. Pont.

Türelmetlenség:

Sokan nem tudtok várni, akár két napot sem. Bevallom, van olyan akinek már vagy másfél hete függőben van a kérése, de nem háborognak. Sokan igen. (Tisztelet a kivételnek!) Én az alapján készítem a fejléceket, ahogy kapom a rendeléseket. Ha valaki odaírja, hogy sürgős azt előrerakom. Jelenleg még három fejlécet kell készítenem(rendelésre tőletek) egy design rendelés van, és a barátaimnak is készítek képeket, mert tetszik nekik amiket csinálok, és berakják háttérnek, borítóképnek. Ezek a felkérések készülnek. Ez a három+egy rendelő vár, türelmesen, pedig már tényleg régóta várnak a fejlécre/designre. Nekik még természetesen elkészítem, de többet nem vagyok hajlandó. A türelmetlenséghez hozzátartozik néha a :

Flegmaság:

Vegyük azt a példát, hogy ír valaki, hogy siessek a fejléccel, én írok neki később, hogy tessék, erre visszaír. Nem csináltad meg, már nem kell. Én megcsináltam.. De ha neked nem kell, legalább annyit tegyél meg, hogy belépsz a levelezőfiókodba, és írsz annyit az e-mail címemre, hogy : nem kell. Nem vesződnék feleslegesen.

Ihlethiány: 

Az utóbbi pár fejlécem, borzalmas lett, legalábbis szerintem, ezért mindenki jól jár azzal, ha egy kicsit visszavonulok, és csak a kritikákkal, illetve a saját szórakoztatásra készülő szerkesztésekkel foglalkozom.

Remélem megértitek!!

***

Blog:  http://onedirectionandlovestory.blogspot.hu/

Kinézet: A háttér rendben van, viszont a fejlécet azonnal cseréld le, rendelj újat. A mérete nem jó, üres, és fehér, mely egyáltalán nem passzol a bloghoz. A képek homályosak, ezáltal még rosszabb az egész. Az oldal betűtípúsát azonnal cseréld le, mert olvashatatlan. A modulok rendben vannak. A chat-et talán tedd átlátszóra.

Történet: Én hiánylom a "Kedves napló" kezdést, hisz "Egy őrült fan naplója" a blog címe. Emelett nagyon-nagyon sablonos. A csajnak szülinapja van, a szüleitől kap két(!) jegyet, és a barátnőjét viszi magával. Ott elmennek egy koncertre, és ki gondolta volna, a srácok odamennek hozzájuk, vagy hogy volt. Telefonszámcsere, és akkor utána mindenki szerelmes. Paff! Emelet, kevés a párbeszéd, a repülőjegyes dolgot is elintézted hamar: A szüleimtől pedig életem legjobb ajándékát kaptam, két repülőjegyet Londonba. Ennyi. Semmi párbeszéd.

Írói képességed: Vannak helyesírási hibák, és néha komolytalan a blog. A fogalmazásodon még lehetne javítani.


Csók:

Edina.xx

1 megjegyzés: