2013. júl. 22.

Kritika#34+ Hátterek+ Karakterek

Halihó. Oké, most igazából visítok mint egy őrűlt, mert megjelent a 1D új videója. :D Szerintem ezt az érzést csak a Directionerek érezhetik át.... :) ♥ Megpróbálok egy értelmes bejegyzést összeállítani, de az esetleges hibákért elnézést kérek... :) Mindegy, jó görgetést! :)

U.I.: Ha tetszett a mai összeálításom, pipályatok vagy komizzatok.... :)

Blog: http://nirvanaandotherdrugs.blogspot.hu/

Kinézet: A fejléc nekem nagyon csúnya. Alapjában véve, nem szeretem az iylen körös fejléceket, mivel semmit sem mutatnak. Továbbá az egész üres és csúnya. Ajánlom, hogy rendelj egy újat. Amit még észrevettem, hogy sem a fejlécben, sem a háttérben nincs narancs-sárga szín, te mégis ezt használtad a bejegyzés címének, linkeknek stb... Szerintem ezt cseréld át feketére, mert így nincs összhangban a blogoddal. Az oldalak, címek stb. betűtípusát változtasd valami komolyabra! Nem értem, hogy miért van úgy, hogy az egyik rész megfeketítve, a másik meg nincs. Szerintem ez ez így felesleges és még rosszat is mutat. Ami még nekem fölösleges, az a zene és a könyvajánló. Szerintem ezeket töröld. Megjegyzem, a kurzor nagyon ütős. :)

Tartalom: Nem mondhatom, hogy a történeted sablonos, inkább megszokott, vagy mi (?) . Ezt azért mondom, mert annyiból áll, hogy a csaj új a suliba stb, stb. Igaz, hogy még nem nagyon tudok sokat mondani, mivel csak 4 rész van fent de én ezt szürtem le. Remélem nem egy sablon sztori lesz a folytatas.

Írói képességed: Eléggé szépen fogalmazol és nem is találtam sok helyesírási hibát. Nem sietsz a részekkel, ami plusz pont.

Sok sikert a továbbiakban!

Hátterek:




















Karakterek:

Petra K.

Juliett K.

Jessica R.

Lucy D.

Ebba Z.

Anouska P.

Sonja G.

Nicoletta R.

Schirin F.

Alana R.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése