2013. júl. 16.

Kritika#31#32 + Fejléc

Sziasztok, ma két kritikát hoztam. A GIMP-es videókat, még nem tudom mikor töltöm fel, hisz még el sem készültek, szóval várom a javaslatokat chatben, hogy mit/miket tartalmazzon a következő videó.

Blog: http://justonelifesomewhere.blogspot.hu/

Kinézet: Ami feltűnő: A blogod szélessége hatalmas, állítsd kisebbre, mert így zavaró, másrészt, a fejléced, és a jobb oldalt található modulok, sem látszódnak rendesen. A fejléced nem tetszik igazán, de nem is tudok belekötni, csak annyit, hogy a fejléced is elég nagy. A betűtípusok rendben vannak, a modulok is passzolnak, egyedül igazán, csak a szélességgel vannak bajok!

Történet: Nekem kifejezettem tetszik, bírom az ilyen depis sztorikat. A balesetet talán részletesebben kifejthetted volna, de nem baj,hogy kicsit titokzatos maradt. Amikor Owen-ről írtál, én a szemem előtt Harry-t láttam, nem tudom, hogy ezt akartad-e elérni, de ha igen akkor gratulálok.

Írói képességed: Szépen fogalmazol, pár apró fogalmazási hibát találtam, melyeket a szóismétlések okoznak, de aztán rájöttem, hogy mégsem hiba, szóval csak "félhibáid" vannak.

***

Blog: http://distance-zaynmalik-fanfiction.blogspot.hu/

Kinézet: Wow! A fejléced gyönyörű, passzolnak a színek, oldalt a szövegdobozok is tetszenek, de a legfölsőbben(mozgó) van egy két helyesírási hiba, azt javítsd! Az oldalakat én a modulsávba tenném, mert nem mutat olyan jól, hogy nem ér végig az egész sor. Valamint még lent található egy "My family" felirat, azt nem értem miért van ott, hisz nem látok alatta semmit.

Történet: Először is, javaslom, hogy mindent mondat után, ne kezdj új sort, mert kicsit zavaró. Akkor a történetedből értem, hogy a lányt bántják, meg minden, azonban az nincs feltüntetve(vagyis nem vettem észre), hogy a fiúk híresek-e vagy sem.. Ha igen, akkor kicsit sablonos a történet, ha nem akkor pedig nem!

Írói képességed: Szépen fogalmazol, alig vannak helyesírási hibák, néhol van egy-két szóismétlés.


***

Valamint ezt a fejlécet valamelyik nap készítettem, rendelésre. Hát, őszintén, nekem nem tetszik, mert olyan képeket kaptam, melyeket nem szívesen akartam rárakni a fejlécre, de mivel ez volt a kérés én teljesítettem.



Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése