2013. júl. 28.

Kritika #41

Sziasztok! Meghoztunk egy kritikát, méghozzá L*encii-ét!


Alison Campbell:
Kinézet: A fejléc az nagyon nem tetszik, főleg, hogy olyan mintha png-nek készült volna, de mégsem az. Ha tudsz, rendelj valakitől! A háttér, és a betűtípusok egyáltalán NEM illenek a fejléchez. A modulsáv szerintem jó, bár lehetne benne egy kicsivel több kép. Amit mondani akarok az nem tudom melyik kategóriába tartozik, ezért leírom ide. Az valahogy nagyon nem ó, hogy egy bejegyzés van csak egy oldalon. Állítsd többre, kb. 5-6-ra.

Történet: Szerintem túl gyorsan zajlanak az események, főleg az egész kezdeténél, de ezt már nem lehet javítani, hisz az olvasók így szerették meg a történetet. A történet pedig nagyon sablonos, de mégis van benne egy ici-pici egyediség.

Írói képességed: A fogalmazásod jó, szépen fogalmazol. Helyesírási hibákat pedig nem találtam.

Dóri:
Kinézet: Szerintem nem olyan rossz a fejléc, nekem tetszene, de tényleg túl egyszerű.. Lehetne szebb is, és mivel úgy emlékszem rendeltél is tőlem azóta fejlécet, mióta a kritikát kérted, ezt hanyagolnám is. Szerintem a köszöntő szövegből inkább vedd ki a blog általános adatait, én azoknak külön csinálnék modult. A háttér nem rossz, csak kicsit sablonos, sok blogon láttam már. A rendszeres olvasók és a látogatók modult lejjebb tenném az oldalsávban, és az oldalak modult mindenképp feljebb sorolnám. A szereplőket is kitenném oldalra!

Történet: Nekem nagyon tetszik, az igaz, hogy gyorsan történik meg minden, ahogy azt Alison is mondta. Engem ez mondjuk nem zavart annyira, de kinek mi.. A főoldalon tényleg lehetne több bejegyzés egyszerre! Egyébként tetszik a történet, fel is iratkoztam rendszeres olvasónak!

Írói képességed: Jól fogalmazol, helyesírási hibát pedig én sem találtam!
Összességében: A kinézeten szerintem van mit csiszolnod, és csak így tovább! :)
 

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen *.* nagyon feldobtátok a napomat :) a kinézeten változtatok, és ugye a történet elején már nem tudok változtatni, de igyekszem :)

    VálaszTörlés