2013. júl. 15.

Kritika#30



Meghoztam a blog 30. kritikáját... :)

Blog: Remember

Kinézet: Nos, szerintem az egész blogod össznahgban van... Viszont a háttér nekem valahogy mégsem illik a bloghoz. Keress valami sötétebb hátteret, mert a sablon túl sötét  a háttérrel ellentétben, s ez nem jót mutat. Továbbá a bejegyzések címét is legyerélném, mert ez nekem nagyon csúnya. A fejléc szép. A chat-ot ragd átlászóvá! A több rendben van...

Történet: Tetszik az alapsztori. A történet fordulatos, ami jó. A résszekkel nem sietsz de azért hiányoltam azt, hogy leírd, hogy mi ügyben nyomoznak...

Írói képességed: Szépen fogalmazol, viszont valamikor nem tudtam, hogy mit csinál vagy hol tartózkodik a szereplők. Figyelj, hogy alaposan elmagyarázd az írásod. Találtam pár hibát a részekben, erre is jobban kellene figyelned...

+ Észrevétel: Szerintem, jó a zene választás mert illik a történethet!

Sok sikert a továbbiakban!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése