2013. júl. 5.

Fejlécek, és részemről is szünet!

Sziasztok! Ma jöttem fel ismét a blogra, pár nap kihagyás után, és láttam, hogy Edina szünetel a fejlécrendelésnél. A vicces az, hogy én is pont ugyanezt akartam tenni, mert egyszerűen még mindig rengeteg rendelésem van, és így nem jó. Nálam egyikőtök sem türelmetlen, mind kedvesek vagytok, az egyszerű magyarázat a dologra az, hogy nem bírom. Eddig amit rendeltetek, azokat szeretném megcsinálni, aztán majd jöhetnek az új rendelések, mert így csak gyűlik, és nem haladok. 2 fejlécet ismét el tudtam készíteni. Igyekszem a többivel. A fejlécrendelést nálam is egy kis időre beszüntetjük! Ja, és amit még kérni szeretnék: Ha már vesződünk egy csomót a fejlécekkel, akkor legyetek szívesek felhasználni őket! Dóri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése