2013. jún. 11.

Kritika#4

Meghoztam a blog negyedik, azonban az én első kritikámat! Megnéztem az eddigi kritikákat, és azok alapján írom, a véleményem.
Blog: http://pretenditsokzap.blogspot.hu/


Kinézet: Nos, a fejlécről annyit, hogy a gyűrű csúnyán van kivágva, hisz látszik a belsejében a fa, mely gondolom egy asztal volt, az eredeti képen. Picit furán van elhelyezve, úgy minden, szóval ha tökéletes fejlécet akarsz, rendelj egy profitól, vagy csinálj újat. A színek minden téren passzolnak, ezért plusz pont jár neked, mert sokan nem tudják ezt megoldani. A modulok is rendben vannak, talán a fordítóra nincs szükség, de semmi bajom sincs vele, nem zavar. A szöveg is áttekinthető, letisztult, de jobban járnál ha kicsit kisebbre vennéd a méretet.

Történet: A történetet nagyon egyedi, ilyen bloggal még nem találkoztam. A prológus tanulmányozása közben, megfogott a történet. Eredetileg, úgy gondoltam, hogy elolvasom a sztorid, majd írok róla egy kritikát. Amint elkezdtem, úgy voltam vele, ha kell róla írnom, ha nem ,elolvasom. A második részig azt hittem, odamegy Zayn-hez, utálják egymást, majd pár rész múlva, minden jó lesz, összeházasodnak stb. Aha, hát nem. Érdekes, vicces, egyedi  (ezt sokszor hangsúlyozom, erre legyél büszke, hisz már unom, a sablonos sztorikat, és a "tömeggyártmányokat" ) rejtélyes, izgalmas, és néha kicsit furcsa, de nekem tetszik!! Habár, minden rész előtt, feleslegesnek tartom a ruhákról a képet, de ez sem fontos annyira, hogy belekössek.

Írói képességed: Szépen fogalmazol, jól használod a szavakat. Néhol vannak kis hibák, de ne csináljunk a bolhából elefántot.

Edina. xx

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :D Örülök neki, hogy tetszik a történet :$ Egyébként a gyűrű azért olyan mert mikor normálisan ki volt vágva nem tetszett annyira :'D xD

    VálaszTörlés