2013. jún. 18.

Fejléc + Kritika#7 + Karakterek


Hali! Ma készítettem két átlátszó(PNG) fejlécet.

http://facerbolkacer-onedirection.blogspot.hu/

http://dlmgharrystyles.blogspot.hu/

A rendelőknek tetszett, nekem nem annyira. Szóval ne haragudjatok, hogy csak 5 nap alatt lett kész, máskor elég egy nap, és mindenki megkapja (de most mondjuk nincs is rendelésem) :|. 

***


Kinézet: Hiányzik a fejléc. De nagyon. Az ilyen stílusú blogokban, mint a tied, elég csak egy kis PNG, és a blog címe, már kész is a fejléc. Azonban ha ez nincs, akkor nagyon üresnek tűnik a blogod. A háttér sem egyedi, hisz benn van a Blogspot hátterei között. Javaslom, hogy rendelj fejlécet, és tölts fel egy új hátteret. A We Heart It modul szerintem felesleges. Szerintem lecserélhetnéd a megtekintésekre. A bejegyzések címének betűtípúsát cseréld le, mert ha nem csak azt fogod írni, hogy "Chapter 5" senki sem fogja tudni elolvasni. Magát a bejegyzések betűtípúsát, hagyhatod úgy ahogy van, hisz az olvasható. 

Történet: Az első dolog ami elvonta a figyelmem: az első fejezet után van a prológus.. Ez kicsit furcsa, de inkább nem szólok bele. Nos a sztorihoz visszakanyarodva. Tetszik. Egyedi a sztorid. Tetszik, hogy nem azért futottak össze, mert a csaj kávét vett magának, és összementek. Másrészt az is jó a történetben, hogy a csaj sem olyan félénk, hanem egy kemény "nő" aki az FBI-nál dolgozik. Az első fejezet nekem a Castle-re hajazott, hisz abban a sorozatban Beckett nyomozó is azér lesz rendőr, mert az anyját megölték, és ki akarja nyomozni, ki tette. A te sztoridban, pedig a csaj apját ölte meg valaki, és azt akarja kideríteni, ki a gyilkos. Na de mindegy is. Nekem tetszik, és kész.

Írói képességed: Szépen fogalmazol, ügyesen használod a szavakat. De néhol vannak kis helyeírási hibáid, szóismétléseid. Közzététel előtt olvasd át a fejezeteket. 

***

Ma pedig pár fiú karakter hoztam. A 1D-s srácokat persze kihagyva.
Nick Rous
Nathan Kress
Burkely Duffield
Max Schneider
Gregg Sulkin
Tyler Posey

Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése