2013. jún. 22.

Kritika#17 + Fejlécek + Segítség + Kép

Habár a cím végére írtam, a képpel kezdeném. Amikor ma a fejléchez keresgéltem képeket, belebotlottam ebbe. Nekem nagyon tetszik, megható, és fel is világosít minket arra, hogy nem mindenhol olyan a helyzet mint nálunk.



***

Blog: http://onesummerloveinamusiccamp.blogspot.hu/


Kinézet: A fejléc olyan is-is.Nem a legszebb, de nem is ronda. A kör alakú kivágások rendben vannak, de a másik oldalon már csúnyán van kivágva a csaj. A virág az pedig nem rontja az összhangot, de talán nem kellett volna rárakni. Az oldalakat szerintem rakd be a modulsávba, úgy szebben mutatna. A modulok, és a betűtípusok rendben vannak.

Történet: Tegnap este megnéztem, hogy miről kell kritikát írnom. Rákattintottam a blogodra, hogy megnézzem, mire is számítsak majd. Elkezdtem olvasni az első fejezetet, és addig nem léptem ki, míg végig nem olvastam az egészet. Kicsit a Rock Camp-re hajaz, de ez nem baj. Vannak ilyen jelegű blogok de abbahagyják. Te nem hagyd abba, mert nagyon tetszik, és szerintem nem csak nekem. +1 feliratkozó.

Írói képességed: Szépen fogalmazol, ügyesen használod a szavakat. Néhol voltak apró helyesírási hibáid, de tényleg csak kevés.

***

Ma készítettem két fejlécet kérésre. Az egyik PNG, a másik pedig JPG.




***

Melia Clark kérésére hoztam egy segítséget, habár kicsit késve. Azt mutatom meg, hogy tudunk a bejegyzések alá, ilyen pipálós sort tenni. Nagyon egyszerű, két képpel el tudom magyarázni.

Menj az Elrendezés menüpontra, majd a Blogbejegyzések
négyzetben a szerkesztés-re.


Pipáld ki a Vélemények melletti kis négyzetet, majd
menj a Szerkesztésre. Vesszővel elválasztva írd
azokat a dolgokat, amiket pipálni lehessen.
Csók:

Edina.xx

1 megjegyzés:

  1. Szia! Hú, köszönöm szépen a kritikát, és megpróbálok javítani a hibáimon..sokat segítettél, köszönöm.:)
    edina.xx

    VálaszTörlés