2013. jún. 23.

Kritika#18 + Helyzetjelentés.

Sziasztok. Kezdeném a helyzetjelentéssel.

Mivel rengeteg kritikát kell írnom, és sok fejlécrendelésem van, ezért valószínűleg késni fognak a rendelések. Most ne hibáztassatok, mert nyár van, nincs annyi időm, hogy mindent megcsináljak. Pesti vagyok, rengeteg program van melyeken részt veszek, sok barátnőm van, velük is sokat vagyok. Nyár van, és 16 éves vagyok. Járok bulizni is, anyukám folyton panaszkodik, hogy vagy nem vagyok itthon, vagy a gépet bújom. Miért? Mert igyekszem minél gyorsabban megcsinálni a kéréseiteket, de nem megy minden olyan gyorsan, ezért kérlek titeket legyetek türelmesek, és legfőképpen becsüljétek meg, azt amit csinálunk nektek. Egy esetre utalva: egy lány nem kapta meg a fejlécét, mivel rossz e-mailt írt meg, mert nem arra az e-mail címre kérte mint amire rendelte. Erről nem én tehetek, utána ne bunkózzon velem. Utána elküldtem neki, megkapta, de nem kérte, pedig nagyon sokat szenvedtem vele. Ilyet ne csináljatok, legalább mondjátok meg, hogy mégsem kell a fejléc, és ha már nem szóltok, ne úgy állítsátok be az egészet, hogy a mi hibánk az egész. Köszönöm!


***

Blog: http://egyszerelmesgimiscsracnaploja.blogspot.hu

Kinézet: A fejléc tetszik, azonban a hátteret cseréld le, valami egyszerű, halvány színre, mindenféle minta nélkül. A chat színe nem passzol a bloghoz. A betűtípusok és a modulok rendben vannak. Az oldalakat rakd át a modulsávba, és rendben lesz.

Történet: Az alapsztori nekem tetszik, örülök, hogy a srác szemszögéből írod. Azonban a helyesírásod, és a fogalmazásod az egész történettől elvette a kedvem, így hát csak az első részig olvastam. Addig pedig nem tudom értékelni.

Írói képességed: Borzalmas!! Szó szerint. Ilyen rossz helyesírással eddig, még nem találkoztam. Nézzük a leírást.
Ez a blog egy gimis srác életét mútatja be.Szerelem,barát,család.A neve Kékes Kristóf,bece neve Krisz.A gimibe röktön a legmenőbb srác lesz.Az összes lány  őt akarja,de neki csak (?) lányért dobog a szíve.Sajnos a lány mást szeret.Krisz 4 évig kint élt Londonban.
Helyesen:
Ez a blog egy gimis srác életét mutatja be. Szerelem, barát, család. A neve Kékes Kristóf, beceneve: Krisz. A gimibe rögtön a legmenőbb srác lesz. Az össze lány őt akarja, de neki csak egy lányért dobog a szíve. Sajnos a lány mást szeret. Krisz négy évig kinn élt Londonban. 
Emellett rengeteg hibád volt, ékezetet, elmaradt betűk, fogalmazási gubancok. Ezekre nagyon ügyelj. Ha pirossal aláhúzza a Google a szöveget, akkor legalább annyit csinálj meg, hogy jobb klikk, és javítsd ki az egészet!

Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése