2013. jún. 19.

Fejlécek, háttérkép... helyzetjelentés.

Sziasztok! Viszonylag elég régen jelentkeztem már a blogon, de igyekszem. Pár rendelést közös megegyezés alapján átadtam Edinának, remélem ez nem gond. Két db fejléccel készültem el idő közben, az egyik PNG, azaz átlátszó, ugyanakkor nagyon egyszerű és szerintem aranyos fejléc, a másik pedig egy sima fajta... Természetesen mindkettőt kérés alapján készítettem. Remélem tetszik majd a tulajoknak. Igyekszem a többi rendeléssel is! A háttérképről annyit, hogy Sebastian Vettel, hatalmas kedvencem szerepel rajta, nem tudom, van-e aki felhasználja majd a háttérképet, mindenesetre azért kiteszem nektek, hátha lesz valaki, akinek hasznos! :) Dóri.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnálom, hogy későn néztem meg, de köszönöm szépen a fejlécet, egyszerű de nagyszerű. Tökéletes lett.:3
    Köszönöm, Beatles_Lány

    VálaszTörlés