2013. jún. 19.

Kritika#11 + Fejléc

Blog: http://egydirectioner-blogja.blogspot.hu/

Kinézet: Amikor megnyitottam a blogod, kicsit megijedtem, aztán szívrohamot kaptam. Ez a fejléc, ami nem is nevezhető annak, nagyon ronda. A háttér el van húzva, a 1D-s srácok, nyújtva vannak, nem is kicsit. Középen a csaj, mint egy zombi, és komolyan, gyerekeket rémisztgethetnél ezzel a fejléccel, van róla előnyösebb kép is.Ráadásul hatalmas, üres, semmitmondó. Perrie hiányzik róla, pedig ő jelentős főszereplő. Azonnali hatállyal cseréld le. Oldalt a képek legalább rendezettek, de nyithatnál nekik egy új oldalt, melyben írsz is egy picit a szereplőkről.A betűtípus rendben van, és a modulokkal sincs semmi bajom. Talán a modulok betűtípúsát növeld.

Történet: Jaj, de sablonos. Van egy csaj, annak az unokanővére egy 1D barátnő, és akkor a szokásos. Gondolom nem kell mesélnem, mert mindenki tudja mi a sztori. A főszereplő csaj, meg valami pszichopata lehet. Mert először azt magyarázza, hogy megcsókolta Taylort, pedig nem akarta, azután lesmárolja Harry-t, majd amikor Harry meg akarja ölelni, ellöki, mert Taylor a pasija. Ez van vagy 5 sorba. Komolyan.. Csinálj benne valami olyat, ami miatt eltér a többi blogtól.

Írói képességed: Hát, olvasgass könyveket, újságot, közzététel előtt olvasd el a fejezeteket.Kétszer. Voltak olyan hibák, melyeket nehezen vettem észre, de olyanok is melyeken sírni tudtam volna. Nem helyesírásodra, hanem a fogalmazásodra mondom.

***

Dóritól átvettem pár fejlécet, meg kaptam is pár rendelést, melyeket még csinálok, ezért most kettő fejlécet mutatok, melyeket ma készítettem.


Dream Come True

Can Not But Fall In Love

Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése