2013. aug. 19.

Visszatértem+ Név változás

 Visszatértem

Sziasztoook. :) Húú, de rég írtam. :O Na, mindegy.
Szóval, azért nem jelentkeztem ennyi ideig, semmilyen élet jellel mert nyaralni voltam. Nagyon sajnálom, hogy nem szóltam erről mielőtt elmentem, de őszintén megvallva nem is volt rá időm.
Amikor ma hazaértem, és a gép elé ültem, majd meg zavarodtam, hogy mennyi minden történt a bloggal, meg lett új degin, sok rendelés érkezett, és ahogyan látom, sokkal "híresebbé" vagy "elterjedtebbé" vált a blogunk, aminek naaaagyoin örülök. Remélem a továbbiakban is ilyen aktívak lesztek, és várjuk a véleményeket. :)
Most pedig, megpróbálom utolérni magam, és elkészülni a blogverseny eredmény hirdetéseivel, a kritikákkal stb...



Név változás

Már egy ideje megváltoztattam a nevem Emma Smith-ről Ebony Rose Harris-ra, csak még nem világosítottalak fel benneteket személyesen, vagy mi. xD Azthiszem most ez lesz a fix nevem. :D Tehát, ezentúl a kritikákat, interjúkat stb. Ebony néven kérjétek. :)

xx, Ebony R. Harris.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése