2013. aug. 21.

Kritika#50

Sziasztok! Igen, itt vagyok! Jó volt a nyaralás meg minden. A tűzijáték elmaradt Siófokon, ezért hamarabb hazajöttünk. Ma próbálok elég sok mindent hozni, készülök egy újdonsággal is, mert pár napig nem lesz netem. /3-4 nap/ Szóval, most meghoztam a blog 50. kritikáját.

PS: Sok kritikát nem írtak fel a szerkesztők, ezeket felírtam. De megkérnénk mindenkit, hogy ne kérjen mindenkitől kritikát. Megírjuk, de nem örülünk neki annyira. Maximum, 2 szerkesztőtől kérjetek!

Cintii blogja- The dark destiny

Kinézet:
Fejléc:
Nekem nem nyerte el a tetszésem. Először azt hittem PNG, de rájöttem, hogy JPG. Nos Rendezetlen, nincsenek jól összemosva a képek. Nem passzol a fejléc a történethez, a betűtípus sem tetszik. Javaslom, hogy rendelj egy újat.Ezt a sablont, nagyon nem ajánlom, de ha ragaszkodsz hozzá, PNG-t rendelj. 

Háttér:
A háttér egész jó. Mármint megy a bloghoz, kivéve a fejléchez. A fejlécet cseréld, ne a hátteret!

Modulok:
Szerintem a szereplőknek nyithatnál egy külön oldalt, valamint egy "fejezetek" elnevezésű oldalt is elhelyezhetnél a modulsávba. Az idézetet pedig feljebb raknám. Valamint a chat-et is mindenképpen a cserék felett helyezném el. 

Betűtípusok:
A fejléc betűtípusa nem tetszik. A modulok, és a bejegyzések címe is lehetne írott. 

Színösszetétel:
Választhatnál egy árnyalatot, amit mindenhez alkalmazol, a fejlécen, a betűtípusokon, a moduloknál. Így ilyen sok színnel, kicsit rendezetlen a blogod. 


Történet:
Alapsztori:
Az alapsztori, nekem kicsit sablonos. Sok olyan történettel találkoztam már, ahol a főszereplő szülei elváltak ezért egy új városba kell költöznie a lánynak. Hiányoltam a prológust, az ismertetőt is alig vettem észre úgy eldugtad. Elég gyorsan beilleszkedik a suliba Jamie, és barátokat is hamar szerez, pedig az ismertetőben nem árultad el. Sőt, teljesen máshogy állítottad be az első fejezeteteket. Hamar történnek a dolgok, részletezhetnél,jobban kifejthetnél pár dolgot. 

Fogalmazás:
Egy közepest érdemelne, ha osztályoznánk. Végül is nem is olyan jó a fogalmazásod, de ennek ellenére nem is rossz. Nem tudok mást mondani róla.

Helyesírás:
Előfordulnak apró hibák, de nem olyan vészesek. Olvasd át a bejegyzéseket, mielőtt közzéteszed őket, és így mindenképp csökkenni fog a hibák száma. 


xoxo,




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése