2013. aug. 26.

Változások a kritika írással kapcsolatban

Sziasztok. :)
Egy kis változásra kerül sor, az én általam írt kritikákkal. Még pedig az, hogy ezentúl én csak a design-ról fogok írni kritikákat, a történetről NEM. Ennek legfőbb oka, a közelgő iskola, mivel nem fogok olyan sokat a gép előtt lenni, továbbá még az is közrejátszik a döntésemben, hogy valamikor nincs kedvem blogokat olvasni. :D 
Aki szeretne a történetről is és a kinézetről is kritikát, az mondjuk kérhet tőlem (én a kinézetet fogom kritikálni) és az egyik társszerkesztőmtől (aki csak a történetről fog írni, mivel én már írtam a kinézetről).
Ha bármilyen kérdésetek lenne evvel kapcsolatban, nyugodtan írjatok komiba. 
Ennyi lenne. :)
PS.: Még mindig szünetelek a kritika kérésekkel, de hamarosan újra kérhettek tőlem is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése