2013. aug. 30.

A rendelésekkel kapcsolatban...

Sziasztok!
Mint, ahogy a címből is olvashatjátok a rendelésekkel kapcsolatos dolgokról írom ezt a kis bejegyzést.
A napokban rendesen felgyülemlett a fejléc rendelések száma, aminek nagyon örülök, és szívesen is szerkesztgetem őket, viszont időm nincs mindig - ezért meglehet valamennyiőtöknek késni fog -, plusz pár nap múlva újra becsöngetnek. Jön az iskola, tanulás, az én esetemben próbatesztek, a matekot is valamilyen szinten jobban kell tanulmányoznom. Ez mind rengeteg időt ölel fel, és ugyanannyi - ha nem több - energiát szív fel. És annak érdekében, hogy megőrizzem az eddig elért tanulmányi eredményeimet, és, hogy ne romoljak, azt a döntést hoztam el, hogy iskolaidőben csak 10 rendelést fogadok el. Ameddig azokkal foglalkozom, addig nem fogadok el több fejléc kérést tartalmazó leveleket - automatikusan törlöm őket. Egy szóval: SZÜNETELEK. De amint elkészülök velük, akkor újra aktív lesz a rendelés. És ez így fog menni egész idő alatt, habár változások előfordulhatnak majd. Szóval, aki szeretne tőlem fejlécet az most írjon mailt. ha megkaptam őket, akkor visszaírok nektek, hogy meg-e csinálom, ergo, hogy fenn-e vagytok a "várólistán". Amint megtelik a 10 rendelés írni fogok egy tájékoztató bejegyzést.

Valamint bevezetek néhány új szabályt - persze, ezek csak nálam érvényesek.
Tehát, ha rendelni szeretnél, akkor...
- ahogyan a modulsávban is fel van tüntetve: írd le, hogy milyet akarsz!
- max 3 karaktert kérhetsz rá - ha a háttérben, elhalványítva is szeretnél embereket látni, akkor ez a szabály nem érvényes (ennek az az oka, hogy volt olyan, amikor egy lány kért tőlem egy fejlécet, amire túl sok karaktert kért, így túl zsúfolt lett az egész, és egyáltalán nem voltam vele megelégedve. Márpedig nem szeretném, hogy ezek a dolgok miatt rossz munkák kerüljenek ki a kezem alól.)
- ha megváltoztatod a blogod designját, akkor azt rögtön jelezd, ne akkor, amikor már elküldtem a kész művet! (ennek az oka magától értetődő, egy szerkesztő sem szereti azt)
- írd ki az oldalra, hogy kitől van! (ezt nem azért mondom, hogy "reklámozzuk" az oldalt, hanem azért, mert én mindig sokat szoktam küszködni a fejlécek készítésével, törekszem arra, hogy megfelelő legyen nekem is, nem csak a rendelőknek. Tehát rengeteg időt töltök a gép előtt, ami nem valami előnyös a gerincemre és a szemeimre nézve - itt nem rinyálok, biztos vagyok benne, hogy nektek sem engedik a szüleitek, hogy nyáron a képernyőt bámuljátok egész nap. Erre van, aki nem írja ki, hogy kitől kapta, ezért valaki azt hiheti, hogy saját készítésű. Azért annyi tiszteletet megérdemlek - nem csak én, a többi szerkesztő is.)

Remélem, hogy nem haragszotok emiatt. Viszont, ha átgondoljátok az egészet az én szemszögemből, akkor megértitek az okát.

Ui: mindenkinek jó iskolakezdést! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése