2013. aug. 1.

Kritika#43 + Gifek + Rendezett képek

Sziasztok, ma hoztam egy kritikát, meg egy pár dolgot.
PS: Ne felejtsétek, a blogverseny hamarosan lezárul!

Blog: http://szerencseselet.blogspot.hu/

Kinézet: Egyáltalán nem tetszik. Sürgősen kéne egy fejléc. A színek nem passzolnak, a háttérből alig látszik valami. A modulok címe, nagyon kicsi, alig lehet elolvasni. Hiányzik a megtekintések és a rendszeres feliratkozok modul. Az oldal szövege nagyon nagy, és nem is szép,nem írja az ő-t, javaslok valami egyszerűbbet.Nem ártana, ha a képek rendezettek lennének, és ha kapnának egy külön oldalt.

Történet: Én nem rajongók a Forma 1-ért, de minden fajta-féle blogot elolvasok, ha jól van megírva.Nem sok Forma 1-es bloggal találkoztam már, de annak mindnek Seb a főszereplője. Nem tudom, hogy az ilyen témájú blogoknál, mi számít sablonnak, de szerintem ez valami olyasmi. Niki, a főszereplő munkát kap a Red Bull Racing-nél, összejön Vettel-el. Engem nem kötött le.

Írói képességed: Volt pár hiba. A szóismétlések és az ékezetek elhagyása volt a fő probléma, de a fogalmazásoddal is voltak kisebb-nagyobb bajok.

***

Chat-ben Vacak kért olyan gifeket, amikben a fegyvert kibiztosítják. Ezért hoztam ilyen témakörben, pár mozgóképet, habár nem találtam sokat.











Remélem megfelelnek.

***

1D-s rendezett képek. Elviheted, de a blogodon tüntesd fel, hogy innen van!













Hamarosan jelentkezem.

2 megjegyzés: