2013. okt. 26.

Új szerkesztő!

Hát sziasztok!

Én lennék az új szerkesztő, blogger néven: Andrea B.
Ezt az első bejegyzés, amolyan bemutatkozónak szántam, de sosem voltam jó az ilyesmikben, általában egy hülye idézettel letudtam az egészet, de ide mégsem illeszthetek be egy idézetet a barátságról, mert enyhén pszichopatának fogok tűnni, és ezt persze nem akarom. Amúgy amit tudni kell rólam, hogy 13 éves vagyok, és nem a szerkesztőfelvétel során kerültem be a bloghoz, de ezt most nem részletezem, csupán szeretném megköszöni a lányoknak, hogy bevettek. Tényleg. Nagyon!

Mit is lehet majd tőlem rendelni? Többnyire fejléceket, kritikákat, png-ket, gifeket, és minden mást. Persze ezeket majd a jobb oldali oldalsávba majd feltüntettem. Annyit szeretnék még mondani, így kezdés képen, hogy ha valaki rendel tőlem valamit, -szerkesztés- akkor legyen szíves pontos és konkrét adatokat megadni, illetve kérlek titeket, hogy minden egyéb kívánságot írjatok meg, mert nem szeretnék könyörögni.
Kritika kérés esetén, nem fogok hazudni! Csak az kérjen tőlem kritikát, aki azt bírja is. Ha nem tetszik a blog, akkor le írom, ha tetszik, úgyszintén! Nem hazudok, és nem kivételezek! Nem szeretném ha bárki megsértődne!

Most pedig linkelem pár munkámat!







Asztali háttér.

Borítókép.

Ma vagy holnap, hozom az első design bejegyzés-t, kritikát már kérhettek tőlem chat-ben!

xoxo, Andrea B. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése