2013. okt. 28.

Fejlécverseny#1

Sziasztok!

A blog megrendezi az első fejléc készítő versenyét!


Feltételek a jelentkezéshez:

Írj egy megjegyzést, mely tartalmazza: neved, e-mail címed, melyik kategóriába jelentkeztél
• Tedd ki a blogodra ezt a képet:




NEM kell feliratkozni, csak azért mert verseny van. Ha tetszik amit csinálunk, feliratkozol, de nem kérünk rá.
• Egy ember maximum 2 kategóriában jelentkezhet!

A fejlécet november 18.-ig küldd el az iycdifejlecverseny@gmail.com címre!

Kategóriák:

1.Meleg színek(piros, narancs, barna, stb.) :

Kép amelynek szerepelnie kell a fejlécen:


2.Hideg színek(zöld, kék, szürke, stb.):

Kép amelynek szerepelnie kell a fejlécen:


3.Pasztell színek(vajszín, világos rózsaszín, stb...):

Kép amelynek szerepelnie kell a fejlécen:



Díjak:
• Első helyezett: interjú + blogajánló + oklevél
• Második helyezett: blogajánló + oklevél
• Harmadik helyezett: oklevél

KATEGÓRIÁTÓL FÜGGETLENÜL VÁLASZTJUK KI A NYERTESEKET!


xoxo, IYCDI Team


69 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Én bátorkodom jelentkezni, és azonnal két kategóriát is választok. :)
    Az elsőt és a másodikat, azaz a meleg és a hideg színeket.

    Nevem: Nagy Domii
    Email: dominikanagy@freemail.hu
    a képet kitettem, de csak egyik blogomra (only one camp or not)
    Hamarosan, vagyis a napokban küldöm mind a két fejlécet, egy emailben, ha lehet. :)
    N.Domii, xoxo

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én is jelentkeznék a "hideg színek" kategóriában.
    Név: Lóránt Zsuzsi - Zsuu L. Storayne
    Email: zsebibaba.zsu@gmail.com
    ezen a blogra kitettem a képet: http://mistakefanfic.blogspot.hu
    Szerintem holnap után küldeni fogom őket!

    Ölel titeket, Zsuu .xx

    VálaszTörlés
  3. Szia? A kép png-két is szerepelhet, szóval kivágva? Mármint, hogy rajta lesz a képnek egy kivágott részlete. Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Szeretnék jelentkezni a hideg színek és a pasztell színek kategóriákba.
    Nevem: Sz Bius
    E-mail: szipalbius@gmail.com
    A kép ide került ki: http://photofiltrestudio-x.blogspot.hu/p/versenyek.html

    xx. Sz Bius

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én is jelentkeznék a hideg színek kategóriában.
    Nevem : Annie C.
    E-mail :anniecarmen94@gmail.com
    ide került a kép : http://harrystyles-sealy.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Én is jelentkezem a versenyre.
    Kategória: Hideg színek
    Nevem: Katie Boo
    E-mail: katicabogar010@gmail,com

    Egy kérdésem lenne, jelenleg nincs aktív történetes blogom, baj ha a kép nem kerül ki?

    Sokszor szorongat titeket, Katie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jelentkezésed elfogadva! :) Nem baj, ha a kép nem kerül ki!

      Törlés
  7. Drága szerkesztők!
    Jelentkezni szeretnék a versenyre, két kategóriában:
    - Pasztell Színek
    - Hideg Színek
    Név: Diana Winkler
    E-Mail: tomosvarydominika@gmail.com
    Kép ide került ki: http://sirszertempedigmegcsaknemisismersz.blogspot.hu/

    xx Diana

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok.
    Jelentkezni szeretnék a
    - pasztell színek kategóriában
    név: Dórii
    e-mail: vedora2000@gmail.com
    képet mindjárt kirakom ide: http://owoa-dc.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok:)Szeretnék jelentkezni a
    -Meleg színek
    -Hideg színek kategóriára:)
    név: Dorina
    e-mail: dorina264@gmail.com
    képet mindjárt kirakom ide: http://secrets-bring-us-closer.blogspot.hu/
    Dorinaxx

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!:D
    Én is jelentkezni szeretnék 2 kategóriában. A pasztell színek, illetve a hideg színekben.:)
    Rose King
    rosaliekingblog@gmail.com
    a képet pedig hamarosan ide kiteszem: http://aprilesroseblogja.blogspot.de/
    Előre is köszönöm,
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a jelentkezésed elfogadva. :)

      Törlés
    2. Bocsi egy kérdésem lenne: Milyen felirat legyen a fejlécen?:D

      Törlés
  11. Kedves Szerkesztők!
    Szeretnék jelentkezni a versenyre hideg illetve pasztell színek kategóriában.
    Nevem: Dorine Osteen
    Email címem: bridgestory777@gmail.com
    Valamint lenne egy kérdésem: kell valamilyen téma vagy cím a fejlécre? Pl. történet, emberi szereplők stb?

    Üdv,
    Dorine :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentkezésed elfogadva!
      Semmit sem szabunk meg, csak passzoljon a fejléc a választott kategóriához ! Te találod ki a címet, hogy ki vagy mi legyen rajta. Csak annak az egy képnek kell kötelezően rajta lennie a fejlécen amit csatoltunk! xxx

      Törlés
    2. Renebn, értem.
      Köszönöm a gyors választ! :)

      Törlés
  12. Drága Szerkesztőség!

    Én is jelentkeznék. A két választott kategóriám a meleg színek, és a pasztell színek.
    A képet kiraktam - http://violet-april-holmes-maganblog.blogspot.hu/ -, a nevem Violet April Holmes, az e-mail címem pedig violet.april.holmes@gmail.com.

    xoxo Violet

    VálaszTörlés
  13. Drága Szerkesztők!
    Én is jelentkeznék, a pasztell színek kategóriában. :)
    A nevem: Samantha Row
    Az e-mail címem: samross-sisi@gmail.com
    A képet már ki is raktam :)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Szeretnék jelentkezni 2 kategóriába. -› Hideg színek / Pasztell színek.
    Nevem: Ben Selma Sara
    E-mail címem: benselmasara@hotmail.hu
    A képet már kiraktam!:) x

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Szeretnék jelentkezni a pasztell és hideg színek kategóriában.
    A nevem: Riley C.
    Az e-mail címem: emmafictions@gmail.com
    A képet már ki is tettem! :)
    xo

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Nevem Miss Babe, email címem missbabetori@gmail.com, az első, és a második, az az a meleg, és hideg színek kategóriába szeretnék jelentkezni. Kép itt kint, a verseny lapba http://myfuckedupworld-missbabe.blogspot.hu/, illetve nem sokára küldöm a fejléceket!

    xx, MissB.

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Azt hiszem, én is megpróbálkozok.:)
    Nevem: Nessa Zapper
    E-mail címem: iloveyou2589@gmail.com
    Melyik kategóriában jelentkezek: igazából mind a háromért frenetikusan oda vagyok, de mivel csak kettőt lehet a "Meleg színek", illetve a "Hideg színek"-et választom.:)
    A kép ide került ki: http://nessazapperfanfic-1.blogspot.hu/

    xoxo,
    Nessz

    VálaszTörlés
  19. Kedves Szerkesztők!
    Megpróbálkozom én is, hátha sikerül valami jót összehoznom.
    Név: Natalia Bowman
    E-mail: natalia.b.995@gmail.com
    Kategória: hideg színek
    A képet ide fogom kitenni: http://escape-n-r.blogspot.hu/
    xo, Natalia

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!:)
    Szeretnék én is jelentkezni.:3
    Név: koliBri.
    e-mail: kolibri.life@gmail.com
    Kategória: pasztell színek
    A képet fogom kirakni: http://kolibri-fromthehell.blogspot.hu/
    xxx, koliBri

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok.
    Úgy döntöttem én is megpróbálkozok vele :)
    Név: Amelia De Felice
    Kategória: Hideg színek
    Email: nora19971031@gmail.com
    itt a kép: http://nemtudokse.blogspot.hu/p/jelentkeztem.html

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!
    Név: Evelin B.
    Email: adevrii096@gmail.com
    Kategória: Meleg színek
    Ahova a kép kiderült: http://evelinbphotography.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, jelentkezésed elfogadva!
      xx, Andrea B.

      Törlés
  23. Sziasztok!
    Szeretnék én is jelentkezni! :D Elég kezdő vagyok, de megpróbálnám :D
    Név: Lora
    Kategória: Pasztell színek
    E-mail: sosmogyi.fofy@gmail.com
    A képet ide rakom ki :
    http://lora-mistakes.blogspot.hu/
    Nemsokára küldöm a képet :D

    VálaszTörlés
  24. Kedves szerkesztők!
    Én is jelentkeznék a versenyre.
    Név: Abbey M.
    E-mail: mmoo20@citromail.hu
    Kategóriák: pasztell és hideg színek
    Erre a blogra tettem ki a képet: http://come-with-me-to-wonderland.blogspot.hu/
    Abbey M.

    VálaszTörlés
  25. Hello!
    Nevem: Tina Ng
    E-mail: ngtina1999@gmail.com
    Kategória: pasztell színek
    Itt is van a kép :)) ->
    http://hereisomnifarious.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    A versenyre jelentkeznék. Viszont jelen pillanatban nincs történetes blogom, ez baj? Vagy nem szükséges, hogy legyen ehez a versenyhez? Mert ha nem, akkor erre az oldalra raknám ki a képet:http://jag-critic-fatasy-story.blogspot.hu/
    Nevem: Just a Girl
    E-mail: hippigirl.blogger@gmail.com
    Kategória: Meleg és a pasztell színek

    xxx Just a Girl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a jelenkezésedet elfogadtuk. A képet mindegy hova rakod ki! :)

      Törlés
  27. Kedves Szerkesztők!
    Szeretnék jelentkezni a versenyre a pasztell színekben, és a hideg kategóriában.
    Nevem: Violet Brain
    Email: violetbrain01@gmail.com
    És sajnálom, de nincs blogom, ezért nem tudom kirakni a képet sehova sem. Ugye nem baj? :)

    Ölel titeket, Violet Brain ;)

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Jelentkezni szeretnék a versenyre:)
    Kategória: hideg és pasztell kategória.
    Nevem: Aliz Friedrich.
    Email: friedrichaliz@gmailcom
    Blogom: http://alizdesing.blogspot.hu/
    A képet nekem nem jeleníti meg, mit csináljak?

    Puszi: Aliz xXx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentkezésed elfogadva, ha nem jeleníti meg, hagyd!
      xx

      Törlés
  29. Sziasztok!
    Én is jelentkezni szeretnék a "Pasztell színek" kategóriában.
    A nevem P.Pandaa.
    Email címem: pancsiii66@gmail.com
    Itt van a kép: http://beautiful-passing.blogspot.hu/p/dijak.html
    Aliz,nekem sem,menj rá a megjegyzésben leírt blogok egyikére,és onnan letudod menteni:)

    xx P.Pandaa.

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok! Én is jelentkezek a versenyre. Pasztell és meleg színek kategóriában.
    Nevem: Crystal T.
    Email: renike345@gmail.com
    Blog ahol a kép kint van: Igazából nekem nem hozza be a képet de ide tenném ki: http://alkosscsodat.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Én is jelentkezek a versenyre. Pasztell színek kategóriában.
    Nevem: BooDrem
    Email: boosumail@gmail.com
    A kép nekem sem jelent meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentkezésed elfogadva!
      Nem baj, lehet valami probléma van a képpel!
      xx

      Törlés
  32. Sziasztok!
    Szeretnék jelenkezni a pasztel színek katerógiába!
    nevem:Dassidy Friderich
    Email:maki13@mailbox.hu
    A képet ne tudtam kirakni mivel itt a blogotokan ahova ki van írva hogy"rakd ki ezt a képet:"
    ott nekem semmi sincs :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentkezésed elfogadva!
      A képet próbáljuk rendbe hozni, de nem baj ha nem tudtad kirakni!
      xx

      Törlés