2013. okt. 31.

Szünetelek + Random PNG-k + Kritika#66 + Lily Collins PNG

Sziasztok!
Elsősorban, BOLDOG HALLOWEEN-t mindenkinek!:)

forrás: We♥It


Sokan kértetek már könyvborítót, és fejlécet is! Ezért a könyvborító rendelés szünetel, tehát ne küldjetek rendelést, mert törlöm! Amint újra aktív lesz, akkor kiírom! Akik pedig rendeltek, azoknak azt írtam, hogy a héten kész lesz, de ne vegyetek rá mérget! Fejléc rendelést se küldjetek, mert beteltem!

PNG-k:
A gépemről egy pár PNG. 
















































Kritika#66
Heartless
Kinézet:

Fejléc: Nekem nem tetszik. A lány bal oldalán semmit sem lehet látni, csak ha hátradöntöm a monitort. A holdba nem raktam volna bele azt a képet, nem is látszik, hogy ki az! Zayn-t is úgy raktam volna a fejlécre, hogy az egész arca látszódjon! A felirat viszont nagyon tetszik!

Háttér: Én lecserélném valami mintásra. Nem kell semmi színes, csak egy kis vörös minta jól mutatna!

Modulok: Szerintem minden rendben van, de a versenyes képeknek csinálnák egy külön oldalt! 

Betűtípusok: A modulok és a bejegyzések címének a betűtípusát lecserélném valami szebbre, például Dancing Script-re. (Azt hiszem ez a neve) 

Színösszetétel: Ez is rendben van!

Egyéb: Mit mondjak? Talán annyi hozzáfűznivalóm van, hogy a te blogodon jól mutatnának a szövegdobozok, de persze így is jó!

Történet:

Alapsztori: Tetszik! Már egy párszor el akartam olvasni a blogjaidat, de még egyszer sem volt kedvem/időm olvasni. Most, hogy kritikát kell írnom, rájöttem, hogy tényleg olyan jók mint mondják. Van fantáziád, ehhez gratulálok, valamint én kifejezetten szerettem a misztikus/fantasy sztorikat, szóval ezért jár a plusz pont! 

Helyesírás: Nem találtam hibát!

Fogalmazás: Szépen fogalmazol, és nagyon jó ötlet, hogy a fejezetek végére csinálsz kis szómagyarázatot!

LILY COLLINS:
PNG (Frida kérése.)












xoxo,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése