2013. okt. 12.

Kritika #63

Sziasztok! Régen volt már tőlem kritika, ezért most hoztam.


Whatever happens, we always survive - szerecsendio és kriszty96

Kinézet

Fejléc:
Először is, kezdjük a szereplőkkel. Nincsenek annyira szépen kivágva, ami rontja az összképet, főleg, ha már az első két szereplő nagy, a többi is lehetett volna olyan. A háttérben a képek szépek, bár eltudtam volna képzelni rajta egy kicsit többet.A cím maga a borzalom, - bocsi, de igaz - nem is látszik, túl nagy, sőt nagyon rosszul van "effektelve". Végül, nem utolsó sorban, a fejléc nem png-ben, hanem jpg-ben van elmentve, ezért körülötte van egy fehér csík, plusz a fejléc lehetne nagyobb, a bloghoz illően( persze én ki nem állhatom ezt a sablont, egyszerűre váltanék :D).

Háttér: 
Nekem nem tetszik. Vagy a blog legyen sötétebb, vagy a háttér világosabb, mert így nem jó.

Modulok:
Bocsi, de a képeken a címek nagyon nem jók. Beleolvadnak néhol a képbe, s nem is mutatnak jól. És a képek jobbak lennének halvány széllel. A képes oldalak helyett pedig jobban elviselnék egy sima oldalak menüt, képek nélkül. A képeken kívül pedig nagyon gyérek a modulok, tennék még ismertetőt a történetről, meg ilyesmi modulokat. :)

Betűtípusok:
Itt minden betűtípussal megvagyok elégedve. ;)

Színösszetétel:
Mint mondtam, a háttér lehetne világosabb, vagy a blog sötétebb, ezen kívül minden jó.

Egyéb:
Változtassatok sablont, és szerintem szedjétek le a látogatottság modult, mert azt az áttekintésnél úgyis láthatjátok, az olvasóknak meg nem fontos annyira.

Történet

Alapsztori:
Megfogtatok vele, ehhez hasonlót még nem olvastam. Végre nem egy sablonos 1D blog, aminek nagyon örültem. Még csak 11 fejezet van fenn, és mind nagyon tetszett, már várom a következőt, bár jöhetnének hamarabb a részek.

Helyesírás:
Szerintem helyesen írtok, nem találtam semmi kivetni valót. :)

Fogalmazás:
Fogalmazni is szépen tudtok, bár találtam apró hibákat, amik gyakorlással kijavíthatóak.:))


1 megjegyzés:

  1. Drága Cassidy!
    Nagyon szépen köszönjük a kritikát, azóta megváltoztattuk a design-t, megnéznéd, hogy most jobb lett-e? :)
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés