2013. okt. 28.

PNG-k + Textúrák + Kritika#64 + Karakterek + Betűtípusok

Sziasztok!

Elsősorban szeretném megköszönni, hogy sok jót mondtatok a design-ről. A hátteret lecseréltem, mert az szinte senkinek nem tetszett! Így már remélem tetszik!Ma egy mondhatni hosszú designbejegyzést hoztam! Görgessetek!

PNG-k:
Szintén véletlenszerűen választottam ki az összeset! 









































TEXTÚRÁK:
Úgy láttam tegnap, hogy hasznosnak tartjátok a textúrákat, ezért ma én is hoztam párat!





































KRITIKA#64
Boo blogjáról mondom el a véleményem!

Psycho Killer , Qu'est-ce gue c'est?

Kinézet:
Fejléc:
Nagyon nagy, és csúnya az összhang! Minden rá van dobálva, nincs szépen kivitelezve. A képek nincsenek szépen kivágva. Andy nagyjából jó helyen van, de Harry-t Lucy jobb oldalára raktam volna.A felirat is csúnya. Szerintem mindenképpen rendelj egy új fejlécet. 

Háttér:
Nem látszódik csak egy nagyon kis részben, de szerintem a csillogós galaxy-s nem éppen passzol a bloghoz. 

Modulok:
Hiányolom a megtekintéseket, és az oldalakat is oldalra raknám. A Trailer is mehetne akár a modulsávba, és én leszedném a bal oldali részt, mert bőven elférne jobb oldalt is a négy kép. 

Betűtípusok:
A modulok és az oldalak betűtípúsát lecserélném, mert unalmasak. A többi letisztult, és egyszerű., ezekkel nincs bajom.

Színösszetétel:
Szürke, fekete, és egy kis fehér. Ez rendben van, és nagyon sok blognál jó is néz ki, hogyha szürke a fő háttér, de én átállítanám fehérre.

Egyéb:
Mindenképpen csökkentsd az oldalt széllességét! Valamint a zenelejátszót állítsd be úgy, hogy ne induljon el automatikusan a zene!

Történet:
Alapsztori:
A prológusból számomra nem derült ki sok minden. Nem éreztem késztetést arra, hogy elolvassam a sztorit, de megtettem, hisz kritikát kell írnom. Én írtam volna egy kicsit Joe-ról is. Nagyon gyorsan történtek az események, így kicsit bele is keveredtem a sztoriba, nem mondom hogy nem tetszik, de nem is a kedvencem.   Érdekesebbé tudnád tenni a sztorit, ha váratlanabb lenne, és kiszámíthatatlan. 

Helyesírás:
Na, hát, nem vagyok olyan jó helyesírásból, de én nem találtam sok hibát. Néhol lemaradt az ékezet, de semmit több.

Fogalmazás:
Szépen fogalmazol, de én kifejezetten utálom, ha az emberek becézgetik egymást. Az zavart engem legjobban, de végül is ügyes vagy! 

KARAKTEREK:
LOOKBOOK-on keressétek őket!

ANILA ♡.
JESSICA R.
LISA D.
JENNIFER G.
MAYA L.
JESSICA C.
FLÁVIA D.
LIDIA ♫.
STEFFY K.
AKSINYA A.

BETŰTÍPUSOK:
Remélem hasznotokra válik, mert rengeteget dolgoztam velük!
Honey Script

Indie Queen

JaneAusten

Jennifer Lynne

Mirella Script

Miss Diikae

Perhaps Love

Plaster of Paris

Platly

Rage Italic - nem találtam Dafont linket!

Rainy Day

Scriptina

So Lonely

Sunshine In My Soul

Tafelschrift

PS: Kérjetek kritikát! 

xoxo,



5 megjegyzés:

  1. Szia! Van egy kérdésem: a betűtípusokat mire lehet használni? :)
    Előre köszönöm válaszodat! :)
    xx
    Miranda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fejléceken tudod őket használni, illetve a gépeden különböző programokba (pl. Microsoft Word) xx

      Törlés
  2. Szia! Bocsi a buta kérdésért de LOOKBOOK-ról , hogy mentesz le képet? :') Mert nekem nem engedi xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ide URL cím-mel szoktam beilleszteni. De amúgy ha nem tudod lementeni, akkor Screenshot-old le a képernyőt, majd vágd ki a lányt! /Psrint Screen Sys Rq + CTRL azután pedig másold be Paintbe/PhotoScape-be/PS-be,stb./ Vagy a kép szélére nyomj, jobb klikk, és nekem ott néha engedi! xx, Andrea B.

      Törlés