2013. dec. 8.

Kritika#73#74

Sziasztok! Régen jelentkeztünk már kritikákkal, ezért most hoztam 2-t! De kérlek, még ne rendeljetek. Szóval SZÜNETELEK!

Újra itthon - The tour with the Band

Kinézet:

Fejléc: Az alap tetszik, de Eleanor kivágása nem valami szép. A színek passzolnak, de a betűtípust lecseréltem volna!


Háttér: Nem rossz, de lehetne kicsit barnásabb.

Modulok: Rendben vannak, talán a chat színén változtatnék!

Betűtípusok: Ez is passzol.(Kivéve a fejléc betűtípusa)

Színösszetétel: Ezzel van egy pár probléma, de nem annyira vészesek!

Egyéb: -


Történet:

Alapsztori: A bevezetésből nem sok minden derül ki.. Sőt, konkrétan semmi.  Amúgy nem rossz, néhol kicsit sablonos, de tetszik! Először azt hittem, hogy Eleanor önmagát játssza majd a történetben, de aztán még sem! Ez nem rossz ötlet, de nem is jó. Sokan (én is) azt hiszik először, hogy Eleanor, és Louis románcáról szól a történet, ezért én más karaktert választottam volna!

Helyesírás: Néhol vannak hibák, de nem vészesek! Például:
- Igen, a főzés. Nálunk megmutatta, milyen tehetséges – nevettem rendületlenül, amivel talán magamra vontam bár ember figyelmét.
- Igen, a főzés. Nálunk megmutatta, milyen tehetséges.Nevettem rendületlenül, amivel talán magamra vontam pár ember figyelmét.

Fogalmazás:Nem rossz, sőt!


Élvezd, hogy félsz

Kinézet:

Fejléc:  Nem rossz, de nem is tetszik kifejezetten! A betűtípus  és a színek rendben vannak, ezt aláírom! De a kivágások nem a legjobbak, és a tépés is előnytelen.


Háttér:  Egy egyszerű szín.. Fekete! Nem tudok sok mindent mondani róla, én kicsit díszesebbet raktam volna. Vagy nem is tudom, de tuti nem feketét!

Modulok:  Rendben vannak, talán a versenyeknek nyitnék egy új oldalt!

Betűtípusok: Az oldal szövegét egyszerűbbre állítanám. Például : Georgia, Times, stb.

Színösszetétel: Szürke, piros, fehér, fekete. Passzolnak, szóval 'no problem'.

Egyéb:  Az oldal szélességét kisebbre venném!


Történet:

Alapsztori:  Öm, lehet, hogy most bolondnak nézel, de nekem olyan Éhezők Vidala feelinges.  A prológusban tetszik, hogy a szereplők mondanak egy-két dolgot. Amúgy mostanában elterjedtek az ilyen horror/pszicho blogok. Nekem nem keltik fel annyira a figyelmemet. A tied tetszik, de nem mondanám, hogy a kedvencem. Ha osztályoznom kéne, talán egy 4-est adnék neki! Az első fejezeteknél 'tágra nyílt szemekkel ' figyeltem a monitort. Eddig nekem, (és lehet, hogy nem erre számítasz) az első fejezet volt a legpszichopatább, és a legváratlanabb, az anyuka miatt. Te jó ég! :)

Helyesírás: Néhol van pár apró hiba, de nem vészesek!

Fogalmazás: Ezzel sincs semmi baj!


xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése