2014. jan. 14.

Interjú Dorine Osteen-nel

Halihó! A napokban elkészítettem egy interjút Dorine Osteen-nel, hisz ő lett a fejlécverseny második helyezettje. A többi nyertes még nem írt nekem e-mailt, így hát, az ő nyereményüket, még nem tudtam kézbesíteni. Ha valaki nyert valahol(pasztell színek-fejlécverseny vagy nyereményjáték) akkor írjon!

1. Mióta szerkesztesz?
Nos... azt hiszem azóta, hogy bekerültem a blogger-világba. Mondjuk előtte is szerkesztgettem, de csak nagyon kezdetlegesen, mindenfélét, és hát egyik sem volt valami szuper. Ma már csak azért gondolok azokra a szerkesztésekre, hogy megnyugodjak, mert látom belőlük, hogy fejlődöm. :)
2. Miért pont a Pasztell és a Hideg színek kategóriában jelentkeztél?
Pasztellbe azért, mert szeretem a pasztell színeket: mindenféle enyhe, finom árnyalatot. Hidegbe pedig azért, mert tél van, és gondoltam jó lesz, ha egy kicsit rágyúrok a tudatra, hogy itt vannak a hideg évszakok, mert valljuk be, nem nagyon észrevehető...
3. Van blogod?Ha igen mesélj róla.
Igen, van, három is: két történetes, és egy személyes. A sztoriblogjaim mindegyike fanfiction, az Éhezők Viadaláról írok, mert teljesen magával szippantott a trilógia világa. Az első blogom, ami ezzel foglalkozik, a Nyitott szemek, ami már az Akik vagyunk címet viseli, mert a második részbe kezdtem bele ez év elsején. A másik ficem pedig a trilógiából a kedvenc karakteremmel, Cinnával (is) foglalkozik, kicsit beleásom magam a dolgok mélyébe, és egy teljesen más szemszögből próbálom bemutatni az eseményeket, amelyekben kibontakozik az Éhezők Viadala. A személyes blogom pedig... hát, az személyes, mindenféle dolgokról csámcsogok ott.
4. Mióta vagy jelen a blogger világában?
Hmm, ha jól emlékszem, akkor valahogy tavasz végén kerültem be, szóval mondhatjuk, hogy több, mint fél éve. És nagyon megszerettem. <3
5. Ha most elkezdhetnél egy blogot, aminek rengeteg olvasója lenne, miről szólna, vagy mivel foglalkozna?
Nem tudom. Fogalmam sincs, de komolyan. Talán egy olyan történettel foglalkozna, amit teljes egészében magam találok ki, és megpróbálnám beleszőni mindazokat a dolgokat és problémákat, amik foglalkoztatják manapság a világot/a fiatalokat. De azt is eltudom képzelni, hogy személyes blog lenne, ahol leírnám a véleményemet.
6. Elégedett vagy a szerkesztett képeiddel?
Mikor hogy. Bár ahogy minden "szakmabéli", én is folyton úgy állok hozzá egy-egy képemhez, hogy mi a rossz rajta, hiszen az emberek hajlamosak először a hibákat észrevenni, és csak aztán megdicsérni a fejlécet. Szóval arra törekszem, hogy a lehető legjobbat nyújtsam, hogy ne lehessen belekötni. ;) Persze ettől még messze vagyok, ám lépésről lépésre haladok - a jó munkához idő kell. Van, hogy ki nem állhatom a fejlécemet, és van, hogy nagyon szeretem, ilyenkor jó érzés, hogy képes voltam megalkotni. 
7. Jellemezd magad pár mondatban, légyszíves! 
Magamnak való vagyok, egy örök álmodozó, aki sosem képes sokáig koncentrálni egy dologra. Akkor érzem jól magam, ha azt csinálhatom, amit akarok és szeretek, nem bírom, ha korlátok közé szorítanak. Szakasztott humán beállítottságú vagyok, nagyon, nagyon szeretek írni, a kedvenc helyem a saját fejem és a fantáziám világa, itt rengeteg időt töltök - de néha elegem van belőle, ilyenkor legszívesebben eltűnnék egy kicsit. Próbálom túlteljesíteni magam, de mindig rá kell jönnöm, hogy az alapszintet sem érem el, nem hogy még többet is nyújtsak, mint tudnék. Nagyon nagy hatással tud lenni rám egy jó könyv vagy film, ilyenkor igazi fan leszek (lásd: Éhezők Viadala). Sokan bigottnak tartanak a sajátos elveim miatt, de teszek rá. Sokszor nagy a szám, nem félek leírni a véleményemet, amivel egyaránt szerzek barátokat és ellenségeket is. Alapjában véve csöndes vagyok, szívesebben írok és hallgatok zenét a szobámban, mint hogy emberek között legyek, de ha a barátaimmal vagyok, nem mondanám, hogy megtartom a csöndességet. Nos ez nem pár mondat, bocsi, de megpróbáltam összeszedni a gondolataimat, és így sikerült.
8. Mire számítottál, milyen eredményt érsz el a beküldött munkáddal?
Hű. Természetesen reménykedtem benne, hogy helyezést érek el, de arra azért nem számítottam, hogy rögtön első és második is leszek a két kategóriában, ez nagyon jól esett, és ezúton is köszönöm szépen nektek! :)
9. Ha egy másik blogger lennél, riválisnak tekintenéd illetve próbálnád megismerni magad?
Riválisnak semmiképpen sem, bár én pont az a beállítottság vagyok, hogy sokszor úgy érzem, versengenem kell másokkal. De persze ez nem igaz... Szóval nem tekinteném magam riválisnak, inkább megpróbálnék beszélgetni, megismerni, aztán majd meglátjuk, hogy hogyan alakul. Mindenesetre kíváncsi lennék, hogyan látnám Dorine Osteent kívülről.
10. Mit szeretsz a szerkesztésben? 
Azt, hogy megnyitok egy fehér lapot, egy teljesen tiszta munkát, és aztán rajtam áll, hogy milyen lesz. Izgalmas a folyamat, ahogy megszületik a mű, rám van bízva az egész. Általában elképzelek egyféle fejlécet vagy képet, hogy igen, ilyenre szeretném, de a végén sosem olyan lesz, hanem valami teljesen más, mert ahogy próbálgatom a rétegeket, színeket, stílusokat, textúrákat, képeket stb, mindig megtetszik valami, és leragadok nála. Szóval egy ideje úgy állok hozzám, hogy lesz, ami lesz.


XOXO, ANDREA B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése