2014. jan. 17.

Figyelem!

Sziasztook! Tudom, hogy régóta jelentkeztem, de itt vagyok, ezerrel csinálom a rendeléseket közben, amint időm engedi. Viszont bejegyzéseket nem nagyon tudok hozni, mert nincs olyan sok időm, van hogy 21-ig is tanulok. Na de térjünk vissza az igazi okra, amiért írok:

Azt gondoltam, hogy mivel ötös vagyok, a legtöbb tantárgyból, kivéve egyet ( és ezzel most NEM dicsekedni akarok) és a legtöbb blogger/bloggerina még általánosba jár, segíthetnék az olyan anyagokban, amit nem értetek, elmagyaráznám nektek. Persze nem olyanra gondolok, hogy megtanulom helyettetek azt, hogy mikor uralkodott Szent István, vagy hol él a gorilla. :D (csak szólok, 7.-ek, vagy annál alacsonyabb osztályúak írjanak, mert én is 7.-es vagyok, és a 8.-as anyagban nem tudok segíteni :D)
Inkább ilyen gyakorlati tantárgyakban segítek. :) Na szóval, ezekben a tantárgyakban tudok segíteni:
1. Matek (bármi jöhet, kivéve tört, vagy egyenlet, mert azt én sem értem, valaki elmondhatja nekem is. :D)
2. Nyelvtan: mondatelemzés, vagy bármi ami gyakorlat benne
3. Irodalom: legfőképp verselemzés, de itt is jöhet bármi.
4. Fizika: minden jöhet, ami 6.-os anyag, vagy egyenes vonalú egyenletes/változó mozgás
5. Kémia: tömegszázalék számítás, vagy bármi. :)
6. Angol: bármi jöhet, amit nem értesz
7. És még írhattok mindennel kapcsolatban, szívesen segítek. :)

Ide írjatok: cassidybadrick@gmail.com vagy jelöljetek be FB-n: https://www.facebook.com/anikovincze01

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése