2014. jan. 21.

Elvihető fejléc#14#15

Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy megint nem hoztam design bejegyzést csak két elvihető fejlécet (más szín) de ki vagyok készülve. Holnap lesz a gyakorlati vizsgám, te jó ég! Persze, ez nagyjából menni fog, szöveget szerkeszteni tudok, ha egy fejléccel megbirkózom, akkor egy röpke szöveg formázásával is.Legalábbis remélem. Szóval egész nap a gép előtt ülök, mappákat tömörítek, csomagolok,  kivágok és másolok. Igazából  tök egyszerű, de félek, hogy amikor leültetnek a monitor elé, egyszerűen minden ki megy a fejemből. Rutinosan szeretném csinálni. Addig nem nyugszom, ameddig becsukott szemmel nem megy! (Na jó, persze ezt nem gondoltam komolyan) Szóval, holnap szorítsatok nekem! Addig is én megajándékozlak titeket ezekkel a fejlécekkel. Vigyétek, de írjátok meg, hogy hova kerül ki!

Ui: Hamarosan megtudhatjátok, hogy kit/kiket vettünk fel szerkesztőnek! 



xoxo, Andrea B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése