2014. aug. 26.

Kritika#73

Sziasztok. Nos meg is érkeztem az első kritikámmal. Amit tudni kell, hogy én általában szigorú vagyok. Tehát ami a szívemen az a számon. De most akkor térjünk vissza a kritikámhoz. Ez az őszinte véleményem és ezzel senkit sem szeretnék megbántani. Hamarosan érkezek a következő kritikámmal és egy bejegyzéssel is.

Link(x)

KINÉZET

Fejléc: Nekem nem igazán tetszik. Talán egy kicsit kicsi is. A szereplők kivágása sem a legjobb, ez főleg Demi hajánál látszik. A cím sem tetszik rajta igazán, lehetne egy kicsit kisebb és más betűtípus. A fejléc háttere sem az igazi, de azzal úgy különösebben nincs bajom. Viszont még nekem az a kör a szereplők körül nem tetszik.

Design: Nekem tetszik a szürkés alap, bár még a szürke árnyalataival is lehet játszadozni. A háttér sem olyan rossz, de lehet egy másik kép sokkal jobban mutatna.

Menü: Túl sok az oldal. A kitüntetések, kritikák, cserék, információk, designfejlődés oldalakat tüntesd el mert azok feleslegesek. A cseréket és az információkat inkább külön modulba rakd be, és úgy sokkal szebb. A történet modul nekem tetszik, mert az ilyesfajta szövegdoboz nekem tetszik. A bevezető sem rossz, talán egy kicsit rövidebbre lehetne fogni, de ha így marad azzal sincs gond. A chat háttere szerintem lehetne átlátszó, vagy esetleg valami szürkés árnyalat.

Modulok: Mint mondtam a cseréket és az információt rakd modulba. Ezen kívül, nekem hiányzik egy szereplők oldal, ahol többet megtudhatunk a szereplőkről. A történet és az oldalak modult pedig megcserélném, hogy az oldalak legyenek legfelül utána pedig a történet modul. Emellett pedig hiányolok oldalról egy képet vagy idézetet ami a blogot jellemzi.

Történet

Amikor először beleolvastam nem tűnt érdekesnek. Azt gondoltam, hogy egy újabb Harry Styles Fanfiction. Persze mindegyik történetből mást lehet kihozni. Ami először nekem furcsa volt, hogy Harry megcsalta a főszereplő lányt és utána ment, hogy bocsásson meg neki, majd amikor a lány valami rosszat szól Harry újdonsült barátnőjére, már hirtelen Harrynek nem is fontos a lány és megsértődik. Ez nekem nagyon fura volt, ugyanis akkor miért akarta még a lánnyal megbeszélni a dolgokat, ha Harryt az új barátnője érdekli. Ami ismét fura volt nekem az az, hogy Diane a főszereplő lány édesanyja rosszul lesz, miután Harry-t kéri számon amiért elhagyta a lányát. Harry ezután mintha nem nagy dolog történt volna, elhívja Diane-t egy kávézóba, hogy ott mondja el neki, hogy az anyja kórházba került. Ilyet még nem igazán hallottam, vagy olvastam. Harry bármilyen rosszban is van a lánnyal rögtön fel kellett volna hívnia, hisz az anyjáról volt szó. Amit pedig én leginkább nem értettem az az, hogy a lány a kórházból egyszerűen hazament, amikor az anyja élet és halál között van. Szerintem ha a lánynak már csak az anyja van, akkor legalább minden percben ott van a kórházban, hogy tudjon mindent az anyjáról, nem pedig hazamegy.Azt hiszem erről mindent elmondtam. A fejezeteket írhatnád hosszabbra, mert nagyon rövidek, és írj sorkizárttal, mert úgy sokkal szebb. Amit még nagyon hiányolok az a leíró rész. Nem fejted ki mit gondolnak a szereplők vagy mit éreznek, ez pedig nagyon fontos, mert így az olvasó jobban beletudja képzelni magát a sztoriba.

Remélem nem bántottalak meg.
További jó blogolást!
Gitta

1 megjegyzés: