2014. aug. 5.

#Elkészült rendelések+ Egy kis segítség kérés!

Haliii mindenkinek!:))Meghoztam az újabb munkáimat, és most egy kis segítséget kérnék tőletek! Az elmúlt hónapokban már többször előfordult hogy amikor a blogomba (a történetesben) felraktam egy új részt mégsem rakta/írta ki az olvasóimnak az olvasnivalók listájába!Megpróbálkoztam azzal h feliratkoztam a saját blogomra és úgy megnéztem és tényleg nem mutatja az új részt és most ez az előző résszel is megtörtént és már nagyooon idegesít!Aki tudja ilyenkor mit kell tenni vagy van valami ötlete azt nagyon szépen kérem írjon nekem, nagyon hálás lennék érte!!
xx
Trailer
(A férfihang benne meg a többi a csontváros előzeteséből van!)

 

 Fejléc


blog

blog


blog
blog

blog

blog
blog

blog
blog

blog




 Könyvborító







 BlogDesign


előtte
utána


utána (előtte képem nincsne:/)

előtte
utána



előtte

utána

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép fejlécek, az első két könyvborító teljesen hű lett a nevéhez!
    Gratulálok, Dorina! :)

    VálaszTörlés