2014. aug. 15.

Bemutatkozás // Gitta

Üdvözlök minden kedves olvasót!

Én lennék a másik szerkesztő Gitta. Az írással egy éve foglalkozok és rögtön beleszerettem. A szerkesztéssel pedig már több mint másfél éve. Amikor megláttam, hogy kritikaírót keresnek megörültem, mert már régóta tagja akarok lenni egy ilyen fantasztikus blognak. Így hát jelentkeztem és nagy örömömre szolgált, hogy most itt lehetek, és ezt nagyon köszönöm. Én többfélével is foglalkozni fogok. Lehet tőlem rendelni: 
- Trailer
- Kritika
- Rendezett képek
- PNG képek
A rendelésekkel kapcsolatban pedig annyit kérek, hogy mielőtt rendelsz nézd meg van - e hely, mert egyszerre nem tudok sokat vállalni. Emellett pedig hozni fogok kisebb segítségeket, gifeket, PNG képeket, kódokat és mindenre amire szükségetek van. És íme itt lenne pár munkám, amiket unalmamban csináltam. Tudom ezek nem lettek valami jók és túl egyszerűek, de most csak ezek vannak rajta a gépemen.








Ezek lennének a munkáim. Még a mai nap folyamán biztos, hogy hozni fogok valami meglepetést. További szép napot mindenkinek!

Üdvözlettel, Gitta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése