2014. jún. 16.

Update - Andrea B.

Halihó Mindenki!

Hosszú-hosszú kihagyás után, újra itt vagyok. Miért nem voltam? Mint Dorina kiírta -bár sokan nem láttátok-, elromlott a gépem. Nem volt könnyű megjavítani, de nehezen sikerült, szóval még mindig az én féltonnás s ezeréves épemről hozom a bejegyzéseket, képeket, stb.! De mivel itt a nyár, próbálok minél több bejegyzéssel előrukkolni.Az IYCDI-s lányokkal is nagyon rég beszéltünk már, de majd összedugjuk a facebook profiljainkat és mindent megbeszélünk!:)

Azonban mint feljebb említettem, sokan nem vettétek észre a kiírást, így küldtetek nekem rendeléseket! Egy-kettőre telefonról válaszoltam, de a többit csak nemrég vettem észre. Ezeket csak megnyitottam, de nem mentettem el, avagy töröltem! Ennek nincs különösebb oka, de már régen írtátok, vagy gyorsan kellett volna, stb. Tehát az összes eddig rendelést töröltem, és teljesen üres vagyok most fejléc-,designrendelés terén. Tehát mostantól küldhetitek a leveleiteket! Ha esetleg megírtam, hogy fel vagy írva, az már nincs érvényben, küldd el újra a rendelésed!

VALAMINT TÖRÖLTEM AZ EDDIGI KRITIKAKÉRÉSEKET IS, AZOKAT IS KÜLDHETTEK!(CHATBAN, DE CSAK HA VAN MÉG HELY-ELLENŐRIZD!)



Kellemes Vakációt! A héten igyekszem jelentkezni, 
xoxo, Andrea B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése