2014. jún. 26.

#ÚjDesign+ Minden ami #Nyár+#Elkészült munkák

Sziasztok! Mint láthatjátok a blognak Új Designja lett, és most engem ért a megtisztelés hogy elkészíthessem, szóval nagyon nagyon reménykedek benne jól sikerült:$Szívesen/örömmel várok róla véleményt :))xx


Elkészült munkáim
Fejlécek
(ez a megrendelőnek nem tetszett szóval kuka..)
blog
blog
blog
blog
blog
blog
blog
blog

 Könyvborító
Design átalakítás

előtte
utána
(előtte elfelejtettem lefotózni) utána


Csináld Magad!


Nyári ruhák!
forrás: Google









frizurák
forrás: Google


Ezeket kontyhajgumival vannak megcsinálva ami így néz ki-->
Több méretben lehet kapni, most már szinte bárhol! Én a H&m-ben vettem és nekem nagyon bejött!:)

De! ha nincs ilyen hajgumitok vagy nem tudok szerezni akkor egy ötletes könnyen megoldható módszer is van erre! Zokniból is könnyen készíthetünk ilyet!:)



Hullámos haj egyszerűen,gyorsan!:)







Nyári képek











 †


 Nyári /nyári hangulatú textúrák






















2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Köszönöm/köszönjük a fejlécet (9. kép)!
    Nagyon tetszik, szép munka ;)
    További jó blogolást és szép nyarat<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) nincs mit! Nagyon örülök hogy tetszik:)) Köszönjük szépen és viszont!!:)♥

      Törlés