2014. márc. 22.

Trailer#7 +Fejléc#37#38#39#40 +Háttérkép





 Sziasztok!!Kellemes hétvégét mindenkinek! Fuhh hát a mai napom.. elég durva volt ma nyelv vizsgáztam és végig izgultam az egészet és sajnos nagyon nehéz is volt.// A szóbelit viszont imádtam az nagyon jó volt:D Na akkor vissza a lényegre, sajnos amiatt h a nyelv vizsgámra készültem semmilyen időm sem volt szerkeszteni sőt másra sem volt időm így előre/utólag bocsánat azoktól akik már rég rendeltek és még nem kapták meg!Igyekezni fogok és amint összekaptam magam megcsinálom őket!Végre az egyik videót is eltudtam készíteni úgyhogy, egy vidi rendelés szabadon vár valakire;)
Pihenjetek sokat a hétvégén , és sok puszi,
Dorinaxx






 Videó



Fejléc










Háttér kép

Csak saját használatra!


ui: sajnos nem találtam több kör alakú png képeket amiket múltkor kiraktam de még azért keresek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése