2014. márc. 2.

Trailer#5#6+Fejléc#23#24#25#26#27#28#29+Könyvborító#12#13#14+Blogdesign#8#9+Gif

Sziasztok:)) Fuh nehéz hetem volt és sajnos így kicsivel később tudtam megcsinálni a rendeléseket:/ A videó készítés nekem elég sokáig tart akár egy hétig is rajta ülök szóval előre bocsánat akiknek várniuk kell!Igazából csak két videó rendelést fogadok el, de lett belőle 4-is, szóval megint megpróbálom visszaállítani 2-re, és léci aki rendel az nézze meg hogy éppen ki aktív egyes rendeléseknél! Mert már nem először fordult elő hogy utána is írtatok, és persze nem írtam hogy nem fogadom el, mert felírtam csak így később lesz kész...
Oh és még hagy említsem meg, ha rendeltek, akkor léci egy kis(ss) időre  hagyjátok meg a fejlécet és ne cseréljétek le, egy hét utána, mert elég sokat dolgozok rajtuk!Köszönöm♥
Ha szeretnétek valamit kérni, hogy hozzak majd a következő bejegyzésben ide kommentbe írjátok,vagy chatbe:))

Trailer:




Fejlécek:

Blog
Blog
Blog



Blog

Blog

Blog




 Könyvborítók:



Blog
Blog

Blog


Blogdesign:

Előtte

Utána, Blog

Előtte

Utána, Blog
 Gif


(Saját készítésű!)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése