2014. febr. 1.

Bemutatkozás ^Dorina^

Sziasztok:) A nevem Dorina, és én lennék az új szerkesztő ^.^! Eddig még nem nagyon kellet bemutatkozást írnom,de remélem, valahogy összehozom:D Amikor megláttam hogy szerkesztőfelvételt hirdettek ezen az oldalon, nagyon megörültem neki,- hiszen ez az egyik kedvenc oldalam volt ,és szinte minden nap feljártam rá, - bár úgy gondoltam nem sok eséllyel indulok hiszen annyi jó szerkesztő van a mai blogger világban és miért pont engem választanának. De amikor megtudtam, hogy én vagyok az, akit választottak,hihetetlen boldogságot éreztem és őszintén meg is lepődtem:D Egy ilyen sikeres és nagyszerű blog tagja lehetek, mostantól aminek leírhatatlanul örülök.
Amit tudni kell rólam, én szerkesztéssel fogok foglalkozni ezen az oldalon meg egyéb designer dolgokkal. Fejléc készítés, könyvborító,png,gif…stb., és Trailer készítéssel is szintén foglalkozom:)
Gondoltam beillesztek pár képet hogy lássátok milyen fejléceket meg egyéb dolgokat tudok készíteni:)









 

Ezt nem tudom hová sorolni ezt csak úgy készítettem egy fejezethez,de ilyet is nyugodtan rendelhettek:))

A videóimat ide kattintva megtudjátok nézni, ha van kedvetek:)) 
 Ha valaki esetleg jobban megszeretne ismerni ide Katt-intva megtalálhatja az egyik blogomat.)

Szeretettel és Örömmel várom a rendeléseiteket:)♥

További szép napot: 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése