2013. szept. 5.

Kritika#55#56 + Karakterek + Fejléc + Bloghátterek

Sziasztok. Már régen volt hosszú bejegyzés. Ezt sem mondanám annak, de hoztam egy-két dolgot! Valamint egy újdonságot, kezdeném is azzal.

Rendelj ruha-összeállítást!
Sok blogger az adott részekben leírja, mit visel a főszereplő, s van hogy ezt egy-egy képpel ábrázolja is. Ez rendben van, csak az a baj, hogy a többség beírja a Google-ba, hogy "ruha-összeállítás" majd kiválasztja az elsőt, letölti, és nemes egyszerűséggel beilleszti a blogba. Ha te is szeretnél, egy képet, a te blogodba, akkor írj nekem egy e-mailt, s én készítek neked egy egyedit, melyet, csakis kizárólag te használhatsz!Írd meg a színvilágot, esetleg a stílust, s az egyéb kívánságokat.

Pár minta:

-Ezeket nem viheted el!-








Kritika#55#56

My world like is nobody else's

Kinézet:
Fejléc:

A fejléced egyszerű, de nagyszerű. A szereplők látszódnak rajta, ámde mégis diszkréten van megoldva az egész. Nincs rajta sok díszítő elem, ámde nem hiányolom őket. 

Háttér:

Elég unalmas, ámde egyszerű, mint a fejléc, ezért nincs is vele semmi problémám. 

Modulok:

Igazából nem tudok semmibe belekötni. Talán annyin változtatnék, hogy az "eddig voltatok itt" modul, nem ilyen fekete hátterű lenne, hanem sima, egyszerű szám.

Betűtípusok:

Egyszerű, de nagyszerű. Ismételten. Ahj, most haragszom rád, mert nem tudok mit írni.:)

Színösszeállítás:

Bárhogy is próbálkozom, nem tudok belekötni semmibe. Pedig ez lenne a kritikus dolga, nem? A színe passzolnak. A lila több árnyalata, valamint a fehér és a fekete színek találhatóak meg többnyire a blogon. A kevesebb,néha több. Szól a mondás, s ez a te blogodra teljes mértékben igaz.

Történet:
Alapsztori:

Nem hazudok, a blogod fantasztikus, ámde mégsem volt kedvem nekifogni, olyan hosszú. A történeted, sablonos. Hisz elmegy a lány, az X-faktor meghallgatásra, ez már alapból nem egyedi, majd beköveti az egész One Direction -ez pedig már , hogy is mondjam, a lehetetlen kombinálva a sablonsztorival. Kész káosz! Utána beszélgetnek, vagyis leveleznek, majd kap két koncertjegyet, ahova az egyik barátnőjét viszi el. Tovább nem is részletezném. Ámde, a blogod már régen indult, s akkor még elég egyedinek számíthatott, mert nem volt olyan sok fanfic. Szóval az alapötlet, akkor jó volt, ma már azért nem dicsérem annyira, mert sok ilyen blog van, s nem mindenki nézi, hogy mikor is kezdted el a történetet, és azt sem, hogy a kezdéskot, mikor kitaláltad, mennyire volt egyedi.

Fogalmazás:

Annak ellenére, hogy a sztori nem egyedi, annak ellenére, imádom ahogy írsz. Szépen fogalmazol, gazdag a szókincsed.Kicsit még fejleszteni kel, az igaz, de senki sem tökéletes. Annak ellenére, ezt a tulajdonságodat őrizd meg, mert az élet rengeteg pontján tudod hasznosítani.

Helyesírás:

Alig van benne hiba, mármint egy hiba rengetegszer fordul elő, végül is ez nem számít olyan sokat, de azért nem hagyom szó nélkül.

Ahogy te írtad:
Majd pár perc múlva sikítozást halottam ami kicsit megijesztett. Lil örvendezett, egy kicsit sem hangosan a szobában.
-Cher, Cher! ébresztő,ma van a nagy nap!
-Jól van, kelek már. -válaszoltam most már én is izgatottan, bár még mindig fáradtan.

Ahogy helyes:
Majd pár perc múlva sikítozást halottam ami kicsit megijesztett. Lil örvendezett, egy kicsit sem hangosan a szobában.
-Cher, Cher! Ébresztő,ma van a nagy nap!
-Jól van, kelek már.- Válaszoltam most már én is izgatottan, bár még mindig fáradtan.

Tehát gyakran előfordul, hogy a nagybetűk helyett, kisbetűkkel kezded, a mondatokat. Ezen kivül nem találkoztam sok hibával.

Only one camp... or not?

Kinézet:
Fejléc:

A fejléced kétes érzelmeket vált ki belőlem.. Részben nem mondanám sem rossznak, sem jónak. Ám ha választanom kéne, inkább a kevésbé jóra voksolnék. A felirat szép, a képek jól vannak kiválasztva. A baj az, hogy a két főszereplő nincs jól kivágva, valamint oldalt a képek nincsenek rendesen összemosva. 

Háttér:

Kicsit világos, de nincs vele különösebb problémám.

Modulok:

Igazából minden rendben van, talán az oldalakból hiányolom a fejezeteket, mert a blogarchívumba kicsit nehéz megtalálni, egy-egy adott fejeztet. 

Betűtípusok:

Öm, tetszik, ám de mégsem olyan jó. Az oldal szövege rendben van, csak a bejegyzések, valamint a modulok betűtípusán változtatnék. A modulokét, valami egyszerűre, például Times-ra a bejegyzések címét pedig valami írásosra állítanám. - nem Pacifico-ra!

Színösszetétel:

Rendben van. Talán a háttér kicsit világos, azon kéne változtatni. Én olyan színűre színezném, amilyen a bejegyzések címe.

Történet:
Alapsztori:

Az alap tetszik! Mary az a tipikus menő csaj, s a szülei elküldik egy táborba, ahol megismerkedik Harry-vel, majd előbb utóbb összejönnek.Amikor kicsit voltam, sokszor néztem a Camp Rockot, valamint elolvastam nem egy, hasonló témájú könyvet. A blogodat elkönyveltem Rocktábor 2.-nek! Nem rossz értelemben. A szereplők szimpatikusak, Mary-t pedig kifejezettem megkedvelem, annak ellenére, hogy az előszóban, tipikus nagyképűnek plázacicaként mutattad be, legalábbis nekem ez jött le, abból a pár sorból.

Fogalmazás:

Szépen fogalmazol, és hitelesen írsz meg mindent. Persze neked is vannak néhol hibák.

Helyesírás:

A blogger szövegszerkesztője nem jelzi ki a legtöbb hibát, ezért én javaslom, hogy mielőtt publikálod az adott fejezeteket, olvasd el őket újra, mert néhol vannak hibáid. Ezeket okozhatja figyelmetlenség, vagy egyszerűen csak eltéveszted. Ha újra átolvasod, megelőzhetted a hibák felét.

Karakterek:
LOOKBOOK-on keressétek őket!

IGA W.
ARIADNA M.
PAM S.
RACHEL-MARIE I.
TRICIA G.
LISA D.
AMY B.
ANNABELLE F.
SIRMA M.
BREANE S.
ANY *.
LEVI N.
MADDY C.
SAYHELLO M.
CARLY C.
TRICIA G.

Fejléc:
Szóval a napokban elkészítettem egy fejlécet, egy most induló blog-hoz a RED-hez! Ezt most azért emelem ki, mert számomra hatalmas megtiszteltetés volt, hisz a sztori írója Chrisy Hood, történetesen a kedvenc íróm, a bloggerek között. Több féleképpen ráírtam a blog címét, a kép alatt láthatjátok melyiket választotta az Virág, vagyis Chrisy Hood!


Ez lett a "Kiválasztott".




Bloghátterek:
Hoztam pár bloghátteret. Vannak köztük egész kicsik is, de attól még tudjátok használni azokat is. 

Füzet:




















Barna/zöld:

















Nem tudom, mikor hozom a zöld színösszeállítást, de a suli miatt, kissé le vagyok maradva, szóval nem ígérek semmit.

xoxo, 


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen a köszönöm a kritikát, igyekszem javítani, és jobban figyelni a hibákra - mármint nem elkövetni őket. Először féltem, hogy nem fog tetszeni, mert kaptam bár negatív véleményt, melyek szerint túlzásokba estem, de ha neked tetszik, meg vagyok nyugodva. Köszi még egyszer! :)
    domii, xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm a kritikát, bár szerintem többet ért volna ha az egészet elolvasod, de hát itt az iskola, így megértem. Minden esetre a tanácsokat köszönöm!
    xoxo Cher Brooks

    VálaszTörlés