2013. jún. 19.

Kritika#10

Blog: http://ontheislandof-dreams.blogspot.hu/

Kinézet: Én személy szerint, nem szeretem a Travel sablont,csak ha nagyon szépen ki van dolgozva, egyedi háttérrel. Nos, ez neked nem annyira sikerült. A mikor megnyitottam az oldalt, egyből a szereplőkre terelődött a tekintettem. Nem tetszik, hogy oldalra raktad őket. De ha már nem nyitsz nekik egy új oldalt, akkor legalább rendezett képeket rakj ki. (tőlünk kérhetsz!) A szöveg, és a szereplők között van egy nagy hely. Az sem olyan jó. A fordító felesleges. A linkek színe zöld, de sem a fejlécben, sem az egész oldalon nem találkoztam ilyen színnel, így ez is rontja az összhangot. A betűtípusok rendben vannak. A modulokkal sincs más problémám. A fejlécet pedig nem te csináltad, ezért hagytam a végére. Szerintem rendelj újat, mert ott középen, az a srác, elrontja az egészet. Azt sem értem mért galaxy az alapja, de ez a te dolgod.

Történet: A fejléced sejtette velem, hogy lesznek a történetben lovak. A sztorival sincs semmi bajom, de kicsit sablonos. Én jobban örültem volna, ha Niall nincs benn a bandában a történetben, talán úgy több dolgot tudnál írni. De ez is szintén a te dolgod. Az eddigi fejezetekből, nem tudok sok mindent mondani.

Írói képesség: Voltak apró, helyenként nagyobb helyesírási hibáid. Szóismétléseid is néhol előfordulnak, de nem vészes végülis.

Csók:

Edina.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése