2014. nov. 9.

Nagyon sajnálom...

Sziasztok! Péntek este felmondta a szolgálatot a gépem, ezerévnyi szenvedés után. De most újra telepítették, windows 7 van rajta, és ez sokkal-sokkal jobb. Sajna a gmail is befuccsolt, nem tudom miért, de olyan kedve volt, hogy kitörölte az összes levelemet. Törlődtek a fontos leveleim, a rendelések, minden. Ezúton kérem, hogy mivel mostmár nem szünetelek, újra küldhettek rendeléseket, ezen a gépen sokkal könnyebb és jobb csinálni, mint régen. És nyugodtan küldjetek emailt, a limithatárt tartsátok be, szóval ha be vagyok telve, kérlek ne küldjetek levelet, mert nekem is időbe telik csinálni, én is ember vagyok. Ha pedig mégis úgy döntesz, hogy küldesz, várnod kell addig, míg üres lesz a lista, csak akkor kezdek hozzá a tiédhez. De NE küldjetek akkor amikor be vagyok telve. Köszönöm. :D Most pedig megnyitom a rendelést, mert unatkozni fogok. :D
xx Cassidy B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése