2014. márc. 12.

Fejléc#34#35#36 +Blogdesign#11#12#13 +Háttérkép +PNG csomag

Sziasztok!:) Ismét hoztam pár új szerkesztésemet és mivel már régóta szerettem volna egy háttérképet is.Bevallom sokáig vacakoltam vele mivel nem tudtam eldönteni h kiről készítsek de egy jó barátnőm segített benne , úgyhogy végül Demi Lovato lett a nyertes.Még szeretnék majd másról is szerkeszteni főleg a kedvenc színészemről(Ian Somerhalder♥)És valószínű hogy a következő bejegyzésben majd azt is hozni fogom, remélem van még rajtam kívül más is aki rajong érte:D
És ha nektek van valaki akiről szívesen látnátok egy háttréképet akkor nyugodtan írjatok,ide a chatbe vagy akár e-mailben is:)

 Fejlécek

Blog

Blog

Blog




Előtte

Utána,
Előtte

Utána

Előtte

Utána


Háttérkép: Demi Lovato-ról (csak saját használatra!)




PNG csomag
Iphone ikonok













Szöveges


Kör alakú












Egyébb





























4 megjegyzés:

  1. Szia! Tudnál még hozni ilyen kitűzőféleségeket? Nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Van itt neketek valami :) http://naomiandharrycomplexlovestory.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nem tudjátok véletlen a 2. fejléc linkjét? Előre is köszi:)
    xx

    VálaszTörlés