2013. nov. 6.

Fejlécek.

Sziasztok!

Hú, már nagyon rég jelentkeztem, de egyszerűen nem volt időm. Sajnálom, illetve azt is, hogy az előző bejegyzésemben említettem, hogy nemsokára egy újdonsággal fogok jelentkezni - bár nem tudom, hogy mennyien láttátok -, de nem tettem. Nos, amint lesz időm, akkor meghozom. Mindegy. Na szóval elkészültem a fejlécekkel - amiket sajnálatos módon nagy késéssel csináltam meg -, és azt szeretném mondani, hogy mától kezdve meghatározatlan ideig szünetelni fogok. Az ok egyértelmű, nem szeretném, hogy az én időhiányom miatt várakozzanak a rendelők. Továbbá a kritikák írásával is szeretnék haladni.... Szóval NE rendeljetek!










2 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon jók lettek és meg szeretném kérdezni, hogy az első fejlécnek eltudnád küldeni az linkét? :) előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen. :)
      Persze: http://jumpinadeepend.blogspot.hu/

      Törlés