2013. okt. 28.

Kritika #65

Sziasztok! Egy kritikával jelentkezem újra. Rólam tudni kell, hogy nem szoktam hosszú kritikákat írni, csak röviden, de a lényeg benne lesz.

http://darksecrets1d.blogspot.hu
Kinézet

Fejléc: Nem rossz, viszont nem is a legjobb. Szerintem lehetne egy kicsit érdekesebb is. Több brush, vagy valami egyedi háttérkép még a szereplők mögé. Így csak egy egyszerű png, igazából a szürke fa háttérkép sem dobja fel igazán. A felirat a fejlécen nem tetszik. Más betűtípussal jobb lett volna. 

Háttér: Nem rossz, bár sok blogon láttam már. A következő kinézetváltáshoz azt ajánlom, hogy legyen valami színesebb, mert így túl lehangoló, mozaikba pedig nem is olyan szép.  

Modulok: Kicsit összevisszaság van e téren. A szereplők kétszer vannak, egyszer oldalt, és egyszer külön menüpontba. Szerintem ebből elég egy is, maximum eldöntöd melyik. Az összes oldalmegjelenítés és a blogarchívum modult én alulra tenném. Az viszont tetszik, hogy a cseréket hogyan oldottad meg. 

Betűtípusok: Egész jó, szerintem rendben vannak. 

Színösszetétel: Már említettem, hogy eléggé lehangoló, jobban szeretem a világosabb kinézeteket. 

Egyéb: Szerintem a blog nagyon széles, és lehet jó lenne, ha sablont is váltanál. 

Történet

Alapsztori: Sajnos meg kell mondanom, hogy nem igazán szeretem a 1D-s blogokat, igazából a banda egy dalát sem hallgattam még meg úgy igazán. Mostanában rengeteg 1D-s blog jött létre, és mindegyik szinte ugyanarról szól. Itt is ez a helyzet, sajnos sablonos. Gyorsan haladsz a sztorival. 

Helyesírás: Alapjában véve helyesen írsz, ezzel nincs bajom.

Fogalmazás: Nem fogalmazol rosszul, viszont biztos vagyok benne, hogy az évek majd segítenek ezt fejleszteni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése